Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدحسین حسن‌زاده  رئیس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرداری تبریز   با اعلام این خبر اظهار داشت: شهروندان تبریزی برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس‌های شهری، مترو و تاکسی ملزم به استفاده از ماسک هستند.

او ادامه داد: با شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا و وضعیت شهر تبریز در این خصوص، رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کلیه شهروندان اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرداری تبریز تصریح کرد: به منظور بهره مندی و دسترسی هر چه سریع‌تر شهروندان، در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو تبریز ماسک به فروش می‌رسد.

 

حسن‌زاده  همچنین با اشاره به ضدعفونی مستمر این ناوگان گفت: عملیات ضدعفونی ناوگان و ایستگاه‌های مترو و اتوبوسرانی تبریز به صورت روزانه توسط شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان قطار شهری انجام می‌یابد.

او تاکید کرد: شهروندان عزیز تبریزی برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی جهت حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ماسک بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: نهایی کردن قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن و افزایش آن به ۷۹۱ دستگاه، انعقاد قرارداد تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس برقی و گازسوز، ۲۵ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰ هزار دستگاه وَن برقی و ١۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله اقدامات شهرداری تهران در راستای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است.

وی گفت: هفته گذشته و بعد از حضور هیأت حمل و نقلی چین در تهران، قرارداد تأمین ۱۰ هزار دستگاه تاکسی برقی به ۲۵ هزار دستگاه افزایش یافت.

هرمزی تصریح کرد: شهرداری تهران برای انتقال تجربیات خود به کلان‌شهرهای کشور در زمینه تأمین واگن و وسایل حمل و نقل برقی آمادگی دارد.

کد خبر 6082386

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد