Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:15:33 GMT

امام جمعه بخش نشتای تنکابن معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۳۸۶۸

امام جمعه بخش نشتای تنکابن معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پیش از این حجت الاسلام حسینعلی قادی به مدت ۱۵ سال امام جمعه نشتا بود که امروز از زحمات وی هم در آیین معارفه امام جمعه جدید قدردانی شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در این آیین گفت: وحدت و انسجام مردم و مسئولان بهترین پایگاه مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد منتظری افزود: نماز عبادی سیاسی جمعه وحدت آفرین و دشمن شکن است و باید این پایگاه را هر چه بیشتر تقویت نمود.

وی اظهار داشت : با وحدت و انسجام، کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می گیرد و باید از اقدامات و رفتارهای تفرقه انگیز پرهیز نمود.

منتظری با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی قلب فرهنگی کشور است ، خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی ولایتمدار و پیرو شیعه ناب آل علی هستند و نخواهند گذاشت با تفرقه افکنان به اهداف شود دست یابند.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در این جلسه گفت : نقشه راه انقلاب اسلامی  ترسیم شده و باید بر اساس آن برنامه ریزی داشته باشیم.

سید امیر حسینی جو افزود: همان طور که فرمانداری مرکز هیچ حزب و جناحی نیست ، پایگاه نمازجمعه نیز متعلق به همه گروه ها است و نماد وحدت و انسجام در کشور می باشد.

وی اظهار داشت : بخش نشتا از ظرفیت های بالایی برخوردار است و همراهی و مشارکت مردم عاملی در جهت موفقیت آن است.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

برچسب‌ها تنکابن شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تنکابن شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در پیام آیت الله صفایی بوشهری آمده است: این عملیات پاسخی محکم به حمله تروریستی و ددمنشانه رژیم نامشروع صهیونیستی به سفارتخانه ایران در سوریه است که منجر به شهادت جمعی از مستشاران عزیز ایران در آن کشور شد و متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل و دیگر نهاد‌های بین‌المللی مسئول، با سکوت خود ازآن اقدام که آشکارا نقض قوانین دیپلماتیک است همراهی نمودند، بنابراین تنها راه تنبیه و انتقام، عملیات موشکی و پهپادی موفق و کارآمد گردید.

این عملیات هشداری است آشکارا و روشن به آن رژیم جنایتکار که سال‌هاست جنایت و خیانت می‌کند و جهان استکبار نیز از آن حمایت می‌نماید که اگر بخواهد به جنایات ضد بشری خود بر ضد ایران ادامه دهد برخورد بسیار سنگین‌تری در انتظار او خواهد بود.

 این عملیات موجب امید و شادمانی مظلومان دنیا به ویژه مردم مسلمان محور مقاومت و فلسطین گردید و مردم شجاع ایران با شادمانی و حمایت از این عملیات نشان دادند همچنان مقتدر و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و موانع حقوق خویش و مظلومان هستند.

 بدین وسیله صمیمانه از سپاه انقلاب اسلامی که مایه افتخار و عزت و اقتدار ایران می‌باشد و تمامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین مردم انقلابی به جهت اجرای عملیات و حمایت از آن تشکر و قدردانی می‌نمایم و آمادگی مردم ولایتمدار و دارالحماسه استان بوشهر با آن تاریخ باشکوه در مبارزات ضد استعماری و حضور حماسی در ۸ سال دفاع مقدس جهت دفاع همه جانبه از کشور عزیزمان تحت فرماندهی رهبرعظیم الشأن انقلاب؛ حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) اعلام می‌دارم.

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • سرمایه اصلی کشور اتحاد و انسجام ملت است
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است
  • عملیات وعده صادق غرور ملی و انسجام اجتماعی را تقویت کرد
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • پیام حزب اعتدال و توسعه در پی حمله ایران به اسرائیل /مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی است
  •  «خالد قدومی» از تاثیرات روحیه بخش اقدام نظامی ایران بر جریان های ضد صهیونیستی منطقه می گوید / روایت عینی وحدت میدان ها
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟