Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه لردگان، با انتقاد از گسترش بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه گفت: مسئولان باید به معضل گسترش بی‌حجابی توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لردگان به برنامه‌های غرب و دشمنان اسلام در تغییر سبک زندگی ایرانیان اشاره کرد و ادامه داد: تغییر افکار مردم برای جهت دهی رفتار آنها بر مبنای ارزش‌های غربی و غیر دینی و غیر اسلامی محوری ترین سیاست آنها در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام  تاج زاد با اشاره به روز عفاف و حجاب تصریح کرد: باید به مسئله حجاب و عفاف بیش از اینها توجه شود و همه خانواده‌ها باید به معضل بدحجابی توجه کنند.
امام جمعه  لردگان عنوان کرد: حجاب یک ضرورت مهم است که امروز دشمنان آن را نشانه رفته‌اند. دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ماهواره بی حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌دهند.
 
وی با اشاره روزنامه الشرق الاوسط در کاریکاتورى موهن با هتک حرمت مرجع عالیقدر شیعه، آیت‌الله العظمى سیستانى، اوج عداوت و وقاحت خود را نشان داد گفت: از زمانى که این کاریکاتور منتشر گردید طوفان مخالفت درفضاى مجازى و در خیابان‌هاى عراق و کشورهاى دیگر برخاست تا آن‌جا که مسؤولان این روزنامه در یک عقب‌نشینى آشکار، آن تصویر را از سایت خودحذف کرده و اعلام کردند تصویر موجود در کاریکاتور خطاب به دخالت‌هاى ایران بوده و قصدى براى اهانت به آیت‌الله سیستانى نبوده است.
 
تاج زاد افزود: گمان کرده‌اند انتشار این کاریکاتور ازسوى نشریه‌اى که به‌عنوان بلندگوى آل سعود شهرت دارد، بذر اختلاف و تفرقه و اتهام‌زنى بین شیعه و سنى را خواهد کاشت و آتش فتنه‌هاى مذهبى را شعله‌ورخواهد ساخت. در حالى که نشر این کاریکاتور از سوى همه اقوام و پیروان مذاهب مختلف محکوم شده است.
 
امام جمعه لردگان بیان داشت: اقدام احمقانه اخیر باید درس عبرت براى برخى دولتمردان باشد که دچار ساده‌اندیشى نشوند و دل به وعده‌هاى آل سعود که ولیده‌ى صهیونیسم هستند ندهند.
 
انتهای پیام/630 ل

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بی حجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند

به گزارش جماران، به نقل از ایلنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اهتمام مضاعف در اجرای قانون رعایت حجاب اظهار داشت: مردم نجیب ایران همواره در رعایت عفت و حیا و حفظ محیط خانواده از گزند بیگانه زبان‌زد و الگو بوده‌اند و همیشه برای مردان و زنان ایرانی حفظ حریم خانواده و حجاب مساله جدی و حتمی بوده است.

وی با اشاره به درخواست و مطالبه عمومی هموطنان و به خصوص شهروندان تهرانی در رعایت حجاب اسلامی و اجرای قوانین و ضوابط پوشش مناسب در محیط‌های عمومی افزود: این خواست عمومی در قوانین کشور هم مورد تاکید جدی قرار گرفته و از همگان در سطوح مختلف و بنا به وظایف آنها خواسته است که بسترهای انجام این مهم را فراهم کرده و مانع از تلاش دشمنان برای گسترش فساد و انحطاط جامعه بشوند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: امروز دشمن سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده تا شاید با نمایش فساد و بی‌عفتی، بسترهای انحطاط خانواده‌ها و به خصوص جوانان را فراهم‌کند تا از این طریق راهی برای ضربه زدن به سرمایه دینی و اجتماعی بویژه در میان جوانان به دست آورد. به همین دلیل طی سال‌های اخیر با صرف هزینه هنگفت، راه‌اندازی رسانه‌ها، تقویت شبکه‌های اجتماعی بدون کنترل و استفاده از مزدوران خود کوشیده با تحمیل چالش حجاب و بی‌حجابی اباحه‌گری را افزایش دهد.

حسن‌زاده با تاکید بر تلاش دشمنان در وانمود کردن فراگیری بی‌حجابی در جامعه گفت: متأسفانه قلیلی از مردم نیز فریب جنجال‌ها و لفاظی‌های دروغین رسانه‌های غربی را خورده و به نام آزادی یا امثال آن در دام گسترده آنها گرفتار شده‌اند اما ما معتقدیم می‌توان با افزایش سرمایه‌گذاری فرهنگی، تقویت نهادهای دینی، افزایش ارتباط با جوانان و آگاه کردن آنها از اهداف پشت پرده سرویس‌های امنیتی غربی تا حد زیادی بر مشکلات مطرح در این حوزه فائق آمد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: در این راستا متولیان امر و گروه‌های آموزش دیده با عنوان "سفیران مهر"، موضوع رعایت قانون و ضوابط مربوط به حجاب در اماکن عمومی و تذکر و روشنگری قاعده‌مند را به صورت جدی‌تر در میان اصناف، ادارات، بازار، معابر، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و حمل و نقل عمومی تهران پی‌گیری خواهند کرد.

وی با اشاره به آموزش‌های انجام شده برای گروه‌های مردمی بر آمادگی بسیج در همکاری با تمام دستگاه‌های متولی و مجری بیان کرد: فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را تقویت شده است و همه می‌دانیم که قاطبه مردم عزیزمان بر رعایت پوشش مناسب ملی و اسلامی تاکید جدی دارند و مطالبه آنها بر کاهش معضلات مربوط به این حوزه نیز یک‌خواست عمومی است، لذا بر این باوریم که اهتمام به اجرا و نظارت بر قوانین و ضوابط پوشش در محیط‌های عمومی ضمن شکست‌پروژه دشمنان در ایجاد چالش حجاب، سلامت و صیانت از خانواده‌ها و جامعه را تضمین خواهد کرد. البته در این خصوص باید گروه‌های وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی غرب که در ازای دریافت پول یا وعده‌های دیگر تظاهر به بی‌حجابی و بی‌بندوباری می‌کنند را از مردم عادی یا ناآگاه جدا کرد و با اقدامات اطلاعاتی و رصد ارتباطات آنان نسبت به شناسایی و برخورد با ایشان اقدام کرد.

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده