Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:47:59 GMT

نیروی انتظامی مجموعه انقلابی و مقتدر است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۰۱۸

نیروی انتظامی مجموعه انقلابی و مقتدر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی عصر جمعه در دیدار با فرمانده انتظامی دهلران بیان کرد: اختلافات ملکی که اخیراً مابین دو طایفه در شهرستان دهلران رخ داده نباید زمینه‌ای برای ایجاد آشوب و فتنه انگیزی توسط عده‌ای افراد سود جو شود.

وی از زحمات مجموعه نیروی انتظامی شهرستان و دستگاه قضا در مدیریت موضوع به صورت ویژه تشکر کرد و افزود: سپاه پاسداران، پشتیبان عوامل انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: از متنفذین، ریش سفیدان و بزرگان سران همه طوایف در شهرستان خوش سابقه دهلران درخواست می‌کنیم که برای خاتمه دادن به موضوع ورود پیدا کرده تا زمینه سوءاستفاده معاندان به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه شیاطین عالم گرد هم آمده‌اند تا نگذارند ایران اسلامی رنگ آرامش به خود ببیند، گفت: نیروی انتظامی ما امروز با اقتدار، رشادت و حضوری مداوم و شبانه روزی با رویکردی مردمی به بهترین شکل به ایفای نقش می‌پردازد، و این مهم موجب ایجاد رضایتمندی در مردم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه استان در شهرستان دهلران گفت: نیروی انتظامی امروز با بهره گیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش مردم ایران است.

سرهنگ منوچهر مکی گفت: هماهنگی و همدلی ناجا با سپاه و بسیج دستاوردها و برکات زیادی را در راستای تامین امنیت برای نظام و کشور به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه کسانی که بخواهند نظم عمومی جامعه را مختل کنند به شدت برخورد قاطع پلیس را خواهند دید گفت: بزرگان، شیوخ و متنفذین همواره با هنر خیرخواهانه در صدد برقراری امنیت در جامعه هستند و بر تقویت نقش میانجی‌گری و صلح و سازش توسط آنان و مردم تاکید داریم.

کد خبر 4970450

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه ایلام ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات هشتم فروردین سال ۱۳۸۰ آورده است.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از ظهر، عمده وقت به دیدار‌های نوروزی مسئولان و مدیران اختصاص یافت. در بین صحبت‌های مجلسی و محفلی، با معاونان وزارت امورخارجه، درباره اتحاد عرب‌ها در حمایت از ادعا‌های ناحق امارات در مورد جزایر [ابوموسی، تُنب بزرگ و تُنب کوچک]و نیز نامه بیش از ۳۰۰ تن از نمایندگان [مجلس عوام]انگلیس [برای درخواست خارج‌ساختن اسم سازمان مجاهدین خلق از لیست سازمان‌های تروریستی]صحبت شد؛ برای راه علاج. با مدیران وزارت بازرگانی، دربارة مشکل گران‌تر تولیدشدن بسیاری از محصولات کشاورزی، نسبت به قیمت جهانی بحث شد؛ از قبیل شکر، چای، گندم، علوفه، روغن و برنج و .... راه علاجی، جز حمایت بیشتر دولت ارایه نمی‌دهند؛ گرچه می‌دانند که مسیر صحیح، اصلاح شیوه تولید است. مدیران [وزارت]جهاد سازندگی، نگران اثر رأی جهادی‌ها در نتیجه ادغام وزارت‌اند.

خانواده آقای [عبدالله]عقبایی، [فرمانده اسبق ناحیه انتظامی تهران‌بزرگ]، برای نجات ایشان از زندان استمداد کردند. معتقدند، با اعمال نفوذ ستادکل [نیرو‌های مسلح]، زندانی شده است. به آقای [اسحاق]جهانگیری، [وزیر صنایع و معادن]در مورد پرداخت حقوق آقای لبافی‌نژاد، [برادر شهید مرتضی لبافی‌نژاد]، و به آقای دکتر [عبدالله]جاسبی، [رییس دانشگاه آزاد اسلامی]، در مورد مراعات حال دانشجویان انتقالی تذکر دادم. دکتر جاسبی، درخصوص نامزدشدن برای انتخابات [ریاست‌جمهوری]مشورت کرد؛ به نتیجه‌ای نرسیدیم.

جلسه سران کشور‌های عرب در امان، امروز تمام شد. در قطعنامه پایانی، در مورد فلسطین مواضع خوبی آمده؛ گرچه در مورد جزایر سه‌گانه، به ناحق از امارات حمایت کرده‌اند. آمریکا، پیشنهاد هفت‌کشور غیرمتعهد به شورای امنیت سازمان ملل، در مورد اعزام نیرو‌های ناظر صلح [به فلسطین]را وتو کرد و باعث خشم اعراب و جهان اسلام شد.

بعضی از مراکز پژوهش غربی، در مورد بی‌ثمر بودن سال گفت‌وگوی تمدن‌ها، در آرامش جهان نظر داده‌اند؛ با توجه به بحران خاورمیانه و وضع عراق، کویت، هند، پاکستان، آذربایجان، ارمنستان، سومالی، سودان و کنگو و ... و نیز اختلافات جدی روسیه و آمریکا بر سر جنگ ستارگان و همکاری با ایران. مجلس اعیان انگلیس هم به دنبال مجلس عوام، لیست گروه‌های تروریستی، منجمله منافقین [= سازمان مجاهدین خلق]را تصویب کرد و علی‌رغم مخالفت بعضی نمایندگان، مصوبه اجرایی داد.

دیگر خبرها

  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • فرمانده نیروی انتظامی یزد از کارکنان کلانتری بهاباد تجلیل کرد
  • تأکید بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال