Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ امام جمعه یاسوج با بیان اینکه دشمنان در حال ترویج فرهنگ ابتذال در کشور هستند گفت: برخی رسانه‌های غربی در خدمت ترویج بی‌عفتی در جهان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: مردم ایران هیچ‌گاه اهل مذاکره یک طرفه در برجام و سایر مذاکرات جهانی نبوده و نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ایران همواره با مذاکره و تعامل با دنیا موافق و همراهی کرده است، عنوان کرد: مردم ایران اهل تعامل، گفتمان و مذاکره هستند. 

حسینی گفت: ما معتقدیم در مذاکرات باید منافع ملی، عزت و اقتدار ایران اسلامی سرلوحه باشد و با هر مذاکره ای که این سه ویژگی را نداشته باشد مخالف هستیم.

براتی: فیفا اساسنامه کویت را برای ما ارسال کرد نه ما برای آنها/ در موضوع «نهاد عمومی غیردولتی» در حال مذاکره هستیمزاخارووا: روسیه و آمریکا مذاکره‌ای درباره تبادل "پل وِلان" انجام نداده‌اندکره شمالی: انجام مذاکره‌ای دیگر با آمریکا فایده‌ای ندارد/ مذاکره با ترامپ فقط برای واشنگتن مفید خواهد بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب فقط مختص زنان نیست بلکه مردان هم باید عفت را حفظ کنند این در حالی است که دشمنان ما در حال ترویج فرهنگ ابتذال هستند.

وی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که بشریت و علی‌الخصوص مسلمانان را از معنویت، عفت و پاکدامنی و از مسیر معنوی خارج کنند و برخی رسانه‌های غربی هم در خدمت ترویج بی‌عفتی در جهان هستند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رژیم پهلوی هم بدنبال ترویج بدحجابی و بی عفتی بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی جلوی آن گرفته شد.

انتهای پیام/ 541/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه ساری: دولت برنامه‌ای اساسی برای مهار کرونا ارائه دهد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه یاسوج امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید

ماموستا عثمان یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع اخیر جمهوری اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: بی‌تردید حملات نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید.

امام جمعه ربط سردشت گفت: از سوی دیگر وعده صادق نظام جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار و خونخوار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران، یوم الله دیگری در افتخارات ملت ایران به ثبت رسانید.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در جریان این دفاع مقتدرانه، دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره ظالمان و ستمگران وارد ساخت.

ماموستا یوسفی بیان کرد: به عنوان امام جمعه ربط سردشت، حمایت خود را از حملات مقتدرانه و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و امید است ضمن پیروزی اسلام و مسلمانان، به زودی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها آزاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند