Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - اخبار متعددی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و شهری از گوشه و کنار استان خراسان جنوبی به چشم می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اخبار گوشه و کنار استان خراسان جنوبی در 24 ساعت گذشته به شرح زیر است:

استاندار خراسان جنوبی به صورت سرزده به بازدید روستاهای شهرستان سربیشه رفت

 محمدصادق معتمدیان در این بازدید با اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و اهالی  روستاهای نوغاب ،دستگرد  و کیدشت از توابع بخش مرکزی شهرستان سربیشه گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در راستای پاسخ به مطالبات و درخواست های اهالی این روستاها، موارد را به صورت تلفنی در حوزه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، صدا وسیما ، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت گاز استان پیگیری کرد.

بررسی کارشناسی مشکلات موجود و تعیین بازه زمانی مشخص برای رفع آنها از دستورات استاندار به فرماندار شهرستان و مدیران مرتبط بود.

10 هزار واحد مسکن روستایی در استان خراسان جنوبی احداث می شوداز گوشه و کنار خراسان جنوبی| 183 روحانی در گروه‌های جهادی مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند40 درصد مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به روستاهای طبس محقق شد

بازدید معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از پروژه خانه مطبوعات

 معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از پروژه در حال ساخت خانه مطبوعات بازدید کرد.

 ناصر خوش خبر معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، در این بازدید که صبح پنجشنبه 19 تیرماه ، انجام گرفت، تاکید کرد: با عنایت ویژه استاندار به فرهنگ استان، باید فرصت را مغتنم شمرد و این پروژه را به پایان رساند زیرا که توسعه بسترهای فرهنگی، ارتقا سایر حوزه های جامعه را نیز به دنبال خواهد داشت.

افزایش جانباختگان ناشی از بیماری کرونا در استان به 70 نفر   

تعداد فوتی ها در اثر کرونا در خراسان جنوبی با فوت یک مورد جدید به 70 نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با بیان اینکه هم اکنون 201 بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: از این تعداد  91 نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا  هستند.

مهدی زاده افزود: هم اکنون 15 بیمار در بخش مراقبت های ویژه در استان بستری هستند که متاسفانه حال 4 نفر  وخیم است.

وی گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 1 مورد فوت جدید در بیماران کرونا داشته ایم.

برگزاری جلسه پیگیری و رفع مشکلات تامین سوخت برای پیمانکاران باند دوم محورهای خراسان جنوبی

پیرو برگزاری جلسات مستمر جهت پیگیری و رفع مشکلات پیمانکاران پروژه های در حال احداث باند دوم استان خراسان جنوبی به ویژه جلسه اخیر با حضور کلیه پیمانکاران در محل دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، جلسه ای بمنظور بررسی و رفع مشکلات تامین سوخت پیمانکاران باندهای دوم با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و معاون مهندسی وساخت و روسا و کارشناسان مرتبط  ،مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی و معاونین این شرکت و همچنین پیمانکاران مرتبط در محل این شرکت  برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این جلسه ضمن تشکر از همراهی و همکاری این مجموعه با اداره کل راه و شهرسازی استان بیان داشت : در حوزه احداث باند های دوم استان هدف گذاری کرده ایم 250 کیلومتر در سالجاری تکمیل شود که دراین راستا پروژه ها بصورت مستمر مورد پایش قرارگرفته جلسات متعدد کارشناسی برگزار  وهر 20 روز مورد بازدید قرار می گیرند و در جلسات ماهیانه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مورد بررسی نهایی قرار می‌گیرند .

وحید داعی افزود: بنابراین کار سنگینی بر عهده داریم  و در این جلسات حضور می یابیم تا هماهنگی های لازم را انجام دهیم تا ضمن تسریع در اجرای پروژه ها از ایجاد هر گونه وقفه جلوگیری نماییم.

مردانی مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی نیز دراین جلسه ضمن اعلام آمادگی کامل و همکاری های لازم طبق ضوابط و مقررات اظهار داشت: تعهد اخلاقی می دهیم دراین راستا به وظایف خود عمل کنیم تا پروژه های راهسازی با وقفه مواجه نشود.

 دراین جلسه موارد مختلفی از جمله تامین و اختصاص سوخت ذخیره به تناسب مصرف، اختصاص سهمیه سوخت براساس معیارهای تعریف شده در دهه اول هر ماه، تعیین تعداد روز و ساعت کاری در ماه توسط کارفرما، برنامه ریزی درظرفیت سوخت گیری، اختصاص سوخت علی الحساب و مواردی دیگر از سوی پیمانکاران مطرح که پس از بررسی های لازم مشکلات اکثر موارد مرتفع و تصمیمات لازم جهت اجرا اتخاذ گردید.

 ارتقاء سطح رضایتمندی عمومی، دستور کار ویژه بخشداران مناطق مختلف استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: ارتقاء سطح رضایتمندی عمومی از مهمترین وظایف بخشداران در همه مناطق استان است.

ناصرخوش خبر با بیان این مطلب در نشست ویدئو کنفرانسی بخشداران استان، ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به مردم، اهتمام ویژه بخشداران را در رفع مشکلات موجود در بخش ها خواستار شد.

خوش خبر با تأکید بر این که بخشداران، تلاشگران خط مقدم عرصه خدمت رسانی به مردم هستند، نقش آنها در ارائه دستوردهای دولت را بسیار مهم خواند.

وی با اشاره به سال پایانی فعالیت های دولت تدبیر و امید، توجه به زیرساخت ها و رفع مشکلات عمرانی روستاها را از برنامه های اولویت دار بخشداران  برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، برگزاری جلسه به صورت ویدئو کنفرانسی را که ناشی از شرایط کرونایی جامعه است، شیوه ای نوین و حائز اهمیت از ابعاد اقتصاد سازمانی، حرکت در مسیر رعایت پروتکل های بهداشتی، کاهش هزینه ها از جنبه های مختلف و ...  دانست و استمرار این روند را مطلوب ارزیابی کرد.

خوش خبر، پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام بخش ها، توجه به مسائل، مشکلات و نارضایتی های مردم و لزوم پاسخگویی به مطالبات ایشان و فعالسازی بیشتر حوزه اطلاع رسانی در سطح بخش ها را به عنوان مؤلفه هایی در جهت تنویر افکار عمومی عنوان کرد.

وی مدیریت قانونمند و هوشمندانه بخشداران در مسائل مختلف، افزایش میزان دهگردشی های هدفمند جهت ارتقاء سطح رضایتمندی عمومی، رسیدگی موضوع عدم حضور مدیران استانی در بخش ها و یا حضور بدون هماهنگی با بخشداران توسط ایشان را خواستار شد.

وی توجه بخشداران به تحرک متناسب با  پیشران های موجود توسعه ای در سطح بخش، به عنوان یکی از عوامل مهم و حائز اهمیت در بعد مدیریتی مطرح می باشد.

انتهای پیام/251/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در استان خراسان جنوبی احداث می شود از گوشه و کنار خراسان جنوبی| ۱۸۳ روحانی در گروه‌های جهادی مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند ۴۰ درصد مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به روستاهای طبس محقق شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استانداری استان خراسان جنوبی خراسان جنوبی گوشه و کنار رفع مشکلات پروژه ها بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی

ایسنا/سمنان معاون استاندار سمنان از استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه های اصلی و پرتردد استان با هدف کمک به کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای خبر داد.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان شامگاه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: اقدامات مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم(ع) تاکنون مطلوب بوده که تا پایان ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ نیز با قدرت ادامه می باید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اکثریت روستاهای در مسیر راه های اصلی بحث استقرار ماشین به همراه چراغ گردن به ویژه در شب ها اهتمام جدی داشتند و انشالله این مهم با قدرت تا پایان ایام تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ضرورت دارد تا جلسات ستادخدمات سفر و ایمنی راه ها شهرستان های استان به جهت کنترل و نظارت بر جاده های فرعی به صورت مستمر برگزار شود.

حمیدی ادامه داد: بهره گیری هر چه بهتر از ظرفیت های موجود در حوزه بسیج و سازمان های مردم نهاد برای کاهش میزان تصادفات در راه های استان امری حائز اهمیت است.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: امور اراضی، منابع طبیعی و دهیاران در ایام تعطیلات نوروز و با توجه به افزایش مسافرت ها به روستاها، برای جلوگیری از تخریب اراضی و آتش سوزی ها و ساخت و ساز غیر مجاز تمهیدات لازم را بیاندیشند.

حمیدی تاکید کرد: استحکام بخشی به سازه ها و زیرساخت های موجود در بازارچه های صنایع دستی و نوروزگاه ها با توجه به هشدار های هواشناسی، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد