Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ می گوید که تنها نکته مثبت برای جوردن هندرسون، این است که او نمی خواهد زانویش را جراحی کند.

یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول در کنفرانس خبری پیش از دیدار با برنلی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، یورگن کلوپ ابتدا در خصوص مصدومیت جوردن هندرسون گفت:

شاید بهترین خبر در این خصوص این باشد که زانوی آسیب دیده، نیا به جراحی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوردن هندرسون در این فصل دیگر برای لیورپول نمی تواند بازیک ند ولی نسبت به فصل آینده بسیار خوشبینم. بله مصدومیت جالبی نبود ولی بهترین خبر این بود که نیاز به جراحی نیست.

سرمربی لیورپول در مورد اینکه آیا جوردن هندرسون جام را در بازی آخر فصل برابر چلسی بالای سر می برد یا خیر، افزود:

جوردن در زمان بدی دچار این مصدومیت شد. او برای هر چیزی در زمین می جنگد و اکنون همه نسبت به او احساس تاسف می کنند. جوردن شایسته این است که جام را بالای سر ببرد و این کار را خواهد کرد.

یورگن کلوپ در مورد نبی کیتا تصریح کرد:

مصدومیت هیچ گاه به یک بازیکن کمک نمی کند و روی ریتم بازی تاثیر می گذارند. اکنون نبی کیتا کاملا در ترکیب لیورپول جا افتاده و شما می بینید چه تفاوتی رقم می زند. نبی در حال حاضر در فرم خوبی بوده و از نظر بدنی آماده است. این کار را آسان تر می کند. وقتی مهارت نبی را در اختیار داشته باشید، فوتبال خیلی خوبی می توانید ارائه دهید.

سرمربی آلمانی لیورپول در مورد اینکه محمد صلاح می تواند به 20 گل در لیگ برتر دست یابد، اضافه کرد:

آیا چیز مشابهی در این خصوص در مورد سادیو مانه نگفتیم؟ ما نمی توانستیم بدون این پسران در جایگاه فعلی باشیم. تعداد گل های محمد صلاح دیوانه کننده و در کلاس جهانی هستند. دیگر کسی بابت رکوردهای او شگفت زده نمی شود.

یورگن کلوپ در مورد تاکومی مینامینو گفت:

در بازی قبل، او در دو صحنه بدشانس بود که گلزنی نکرد. همه چیز خوب است. برخی چیزها به زمان نیاز دارند. در یک تیم قدرتمند، رسیدن به تیم اصلی کار سختی است. شما فقط باید به سختی تمرین کنید تا در بالاترین سطح بمانید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جوردن هندرسون یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه  اوسمار لوس ویرا  سرمربی برزیلی پرسپولیس گفت از جنوب برزیل و منطقه ای می آید که ستاره های بسیاری به دنیای فوتبال معرفی کرده است.
اوسمار گفت اگر بخواهد از فوتبالیست‌های مطرح منطفقه خودش نام ببرد می تواند یک تیم ملی برزیل را معرفی کند و تعداد این نفرات زیاد است.

اوسمار به رونالدینیو اعجوبه فوتبال برزیل که بسیاری او را یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال می دانند اشاره کرد و گفت این ستاره هم از منطقه ای که او رشد کرده به دنیای فوتبال معرفی شده است.

اما جالب ترین بخش صحبت‌های اوسمار جایی بود که گفت او کاشف آلیسون بکر دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه لیورپول بوده است.در واقع اوسمار تاکید کرد او بود که آلیسون را از خانه شان بیرون برد و همراه برادرش فوتبالیست کرد.

آلیسون بکر بعد از حضور در فوتبال اروپا ابتدا در باشگاه آ اس رم ایتالیا درخشید و سپس با انتقالی 70 میلیون پوندی راهی لیورپول شد و با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

حالا یورگن کلوپ که سرمربی مورد علاقه اوسمار هم هست بخشی از موفقیت‌هایش در لیورپول را باید مرهون نگاه سرمربی پرسپولیس باشد که چنین استعداد بزرگی را کشف کرد و به دنیای فوتبال شناساند.

جالب اینکه جورسی اینیسیو مربی فعلی دروازه بان‌های پرسپولیس هم در تیم زیر 15 سال برزیل مربی آلیسون بکر بوده است.

دیگر خبرها

  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد