Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از درگذشت استاد حبیب نقاش از چهره‌های ماندگار این شهرستان و تنها بازمانده هنرمندان نقاشی قهوه‌‌خانه‌ای خبر داد.

«نادر سعادتی‌فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: متاسفانه استاد نقاش شب گذشته (پنج‌شنبه 19 تیر) به دلیل کهولت سن و سکته مغزی در بیمارستان بستری و صبح امروز (جمعه 20 تیر) دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: استاد نقاش از اساتید پیشکسوت نقاشی است که بیش از 40 اثر نقاشی در موضوعات مختلف از جمله تلفیق واقعه عاشورا و دفاع‌مقدس خلق کرده است.

 

وی با اشاره به سبک نقاشی‌های استاد نقاش تصریح کرد: وی دارای سبک قهوه‌خانه‌ای در هنر نقاشی بود و رنگ‌های مورد نیاز برای طرح‌هایش را خود تولید و تولید می‌کرد.

 

سعادتی‌فرد ضمن تسلیت درگذشت این استاد فرهیخته به جامعه هنری شهرستان دزفول و خانواده ایشان یاد آور شد: زمان مراسم تدفین استاد نقاش متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: درگذشت هنرمند نقاش نقاشی قهوه خانه ای استاد نقاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد

آفتاب‌‌نیوز :

واکنش مهدی کوشکی به خبر بیماری ترانه علیدوستی به شدت سر و صدا به پا کرده است.

استوری مهدی کوشکی از این جهت مورد توجه قرار گرفت که سال گذشته این بازیگر به همراه حبیب رضایی از ترانه علیدوستی به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده بود. ماجرای این شکایت به حمایت ترانه علیدوستی از پویش می‌تو بازمی‌گردد. در می‌تو نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می‌خورد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول