Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@02:14:27 GMT

عکس روز| میمون نارگیل‌ جمع‌کن

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۲۰۶

عکس روز| میمون نارگیل‌ جمع‌کن

به گزارش همشهری انلاین گروه‌ حامی حقوق حیوانات Peta ویدئوهایی از کار این حیوانات منتشر کرده و مدعی شده است که این میمون‌ها به «بردگی» کشانده شده‌اند و در نتیجه چندین عمده‌فروشی در بریتانیا فروش نارگیل‌های به دست آمده از این منطقه را متوقف کرده‌اند. اما پرورش‌دهندگان نارگیل در تایلند بدرفتاری با این میمون‌ها را انکار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: کد خبر 529550 برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش عکس روز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حیوانات حیات وحش عکس روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند

مجتبی استوار زاده گفت: طی اخبار واصله مبنی بر شکار غیرمجاز حیوانات وحشی در حوزه استحفاظی شهرستان راور با تلاش شبانه روزی ماموران گشت یگان حفاظت از محیط زیست و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی، ۲ نفر شکارچی غیر مجاز و مسلح غیربومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری شکارچیان به همت دوستداران محیط زیست، پرونده قضایی تشکیل و در این عملیات تعداد ۳ قبضه سلاح و همچنین لاشه ۴ رأس جبیر نیز کشف و ضبط شد، بیان کرد: در حین بازپرسی از متهمان، شکارچیان به بزه ارتکابی خود اقرار کرده اند و در این خصوص قرار تامین کیفری متناسب صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور افزود: مطابق با ماده ۱۳ قانون صید و شکار و همچنین قانون مجازات اسلامی برای شکار حیوانات وحشی و اقدامات علیه محیط زیست، مجازات حبس از ۹۱ روز  تا ۳ سال و همچنین جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه گونه‌های گیاهی و جانوری در معرض انقراض متعلق به زمان خاصی نبوده و تمامی نسل‌های آینده نیز باید از وجود آن ها بهره مند شوند؛ بنابراین این مرجع قضایی به عنوان حافظ منافع عمومی هیچ گونه اغماض و مماشاتی را در برخورد با متعرضین به محیط زیست نخواهد داشت و به شدت با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • تیمار و رهاسازی چهار گونه جانوری در طبیعت میاندشت جاجرم