Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@09:25:04 GMT

آتش سوزی 2 خودرو درمجتمع مسکونی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۲۷۲

آتش سوزی 2 خودرو درمجتمع مسکونی

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان دانش زاهدان خبر داد.

نجفی زاده مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان  از حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان دانش خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ دستگاه خودروی سواری پژو و سمند در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۴:۲۶ امروز حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در دانش ۱۰ میلان ۲، به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حریق در پارکینگ مجتمع مسکونی ۳طبقه صورت گرفته بود و در حال گسترش به انباری و واحد‌های مسکونی فوقانی پارکینگ بود که با تلاش و اقدامات آتش نشانان، حریق اطفاء و از گسترش آن جلوگیری شد.

با توجه به وسعت حریق و دود در این حادثه، خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشد و آتش نشانان پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل، به کار خود پایان دادند./باشگاه خبرنگاران 

آتش سوزی در کارگاه پنبه زنی درچه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مجتمع مسکونی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار