Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: به نقل از السومریه نیوز، نشریه آمریکایی نشنال اینترست اعلام کرد که برخی مدارک درز کرده نشان می‌دهد بعد از ترور سردار سلیمانی، مقامات امنیتی آمریکا آماده حملات انتقامی ایران بوده‌اند.

در این گزارش اطلاعاتی آمده است که آمریکایی‌ها پس از ترور سردار سلیمانی در خاک عراق، آمریکایی‌ها توقع داشتند که ایران یک عملیات انتقامی در خاک آمریکا انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش که از مرکز اطلاعاتی مشترک در کالیفرنیا درز کرده است، تاکید شده است: بیشتر مسئولان امنیتی و اطلاعاتی واشنگتن ترور سردار سلیمانی را تعرض به خطوط قرمز و تهدیدی وجودی می دانند.

در ادامه این گزارش آمده است: مرکز اطلاعاتی موسوم به مرکز مبارزه با تروریسم در مطلبی آورده است: ما از وجود تهدیدهای مشخص از سوی حزب الله و یا دیگر طرف های وابسته به ایران خبر نداریم و ممکن است عملیاتی در داخل آمریکا انجام شود.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ایران به جای هدف قرار دادن بی‌برنامه و تصادفی مواضع و اهداف مورد نظر خود، بیشتر اوقات ترجیح می‌دهد که اهداف مشخص و عملیات پیچیده که معمولا برنامه‌ریزی برای آن سال‌ها طول می کشد را انجام دهد.

این نشریه آمریکایی در پایان آورده است: تهدیدات ایران به پایان نرسیده است و ما اکنون باید بیشتر از قبل نگران باشیم، این مساله بدین معنا نیست که آن ها فردا اقدامی انجام می دهند اما ما باید دائما هوشیار باشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: نشریه آمریکایی واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • تقدیر ابوعبیده از عملیات انتقامی ایران + فیلم
  • «روس‌ها آمدند و ما رفتیم»؛ گزارش پالتیکو از شکست آمریکا در آفریقا
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم