Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@07:46:48 GMT

قرارداد ستاره یونانی با بارسلونا امضا شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۳۲۷

قرارداد ستاره یونانی با بارسلونا امضا شد+عکس

قرارداد سه ساله ستاره بسکتبال یونان با باشگاه بارسلونا امضا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از eurohoops، نیک کالاتس بازیکن دو ملیتی آمریکایی - یونانی که برای تیم ملی یونان بازی می‌کند، رسما قرارداد سه ساله خود با بارسلونا را امضا کرد.

کالاتس که از سال 2015 عضو تیم پاناتیناکوس بود و حالا تا سال 2023 در بارسلونا حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 31 ساله که متولد فلوریدای آمریکاست، در پست گارد بازی می‌کند و سابقه بازی در مینه سوتا و ممفیس در لیگ NBA را دارد.

 

بارسلونا در فصل گذشته لیگ اسپانیا با شکست در فینال به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا یونان بسکتبال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه خانگی کادیز به مصاف این تیم رفت و موفق شد با تک گلی که ژائو فلیکس به ثمر رساند در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را به دست آورد. 

این بازی از اهمیت خاصی برای شاگردان ژاوی برخوردار بود چون آنها یک هفته سخت را در پیش دارند و باید بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان را برگزار کنند و از سوی دیگر هفته آینده هم روبه‌روی رئال مادرید به میدان خواهند رفت. 

رومئو پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من همیشه آماده هستم تا به زمین بیایم و به تیمم کمک کنم. این پیروزی بسیار مهمی بود و حالا ما در هفته آینده می‌توانیم اختلاف امتیازی که با رئال مادرید به وجود آمده را کاهش دهیم.»

رئال مادرید در حال حاضر با 78 امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لالیگا قرار دارد و بارسلونا با 70 امتیاز در فاصله هفت هفته تا پایان این مسابقات در رده دوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی
  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده
  • شکایت مهدی رحمتی از فولاد!