Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی امشب در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ نوزدهم در تبریز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از تیم کنونی پرسپولیس ۳ بازیکن سابقه گلزنی به ماشین‌سازی را در کارنامه دارند که یکی از آنها به بازی امشب نمی‌رسد. دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی امشب در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ نوزدهم در تبریز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که از میان بازیکنان کنونی تیم سرخ پوش پایتخت، ۳ نفر با پیراهن این تیم مقابل ماشین‌سازی موفق به گلزنی شده‌اند. وحید امیری (۲ گل؛ یکی جام حذفی و یکی لیگ برتر، علی علیپور (۲ گل در لیگ برتر) و شجاع خلیل‌زاده (یک گل در لیگ برتر) پیش از این با پیراهن پرسپولیس موفق به گلزنی مقابل تیم سبزپوش تبریزی شده‌اند.

از میان ۳ بازیکن نامبرده وحید امیری به دلیل مصدومیت بازی امشب را از دست داد اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد علیپور و خلیل‌زاده در ترکیب ابتدایی سرخ‌ها در تبریز حضور خواهند داشت و شانس خود را برای باز کردن دوباره دروازه ماشین‌سازی با پیراهن پرسپولیس امتحان می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!

آفتاب‌‌نیوز :

انتخاب اوسمار بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس برای خیلی‌ها شوکه کننده بود و خود پرسپولیسی‌ها هم اصلا از این انتخاب راضی نبودند. باخت در اولین بازی شرایط را بدتر از قبل کرد و فشار‌ها روی سرمربی برزیلی وهمچنین مدیران پرسپولیس به بالاترین حد خود رسید. بعد از بازی با آلومینیوم، اما روز‌های خوب اوسمار از راه رسید. سرمربی برزیلی یکی پس از دیگری بازی‌های خود را می‌برد و دیگر خبری از انتقادات نبود. نمایش‌های زیبای پرسپولیس با اوسمار و همچنین گرفتن نتایج عالی باعث شد تا گاردی که پرسپولیسی در مقابل اوسمار داشتند، باز شود و حالا او سرمربی محبوب پرسپولیسی‌ها است.

تیم اوسمار آنقدر خوب کار کرده و نتایج خوبی گرفته که دیگر کسی از یحیی حرفی نمی‌زند و در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست. اوسمار در لیگ ۸ بار به عنوان سرمربی پرسپولیس حضور داشته و مقایسه نتایج او با گل‌محمدی در ۸ بازی اول لیگ امسال نشان می‌دهد سرمربی برزیلی نتایج بهتری کسب کرده است. اوسمار در نیم فصل دوم آمار ۶ برد، یک باخت و یک تساوی را ثبت کرده است و ۱۹ امتیاز بدست آورده است.

تیم او ۱۱ گل زده و تنها ۳ بار دروازه‌اش باز شده است. همچنین پرسپولیس با اوسمار در نیم فصل دوم ۶ کلین‌شیت داشته است. آمار‌هایی که همگی نشان از پیشرفت پرسپولیس در نیم فصل دوم و متحول شدن این تیم با سرمربی جدیدش است. پرسپولیس با یحیی در نیم فصل اول در همین تعداد بازی ۱۸ امتیاز گرفته بود. یحیی در ۸ بازی ابتدایی خود در این فصل آمار ۵ برد و ۳ تساوی را ثبت کرد و با وجود اینکه باختی در کارنامه‌اش نداشت، ولی امیتازات کمتری نسبت به اوسمار جمع کرده بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • دومین شکست ویرجیل فن دایک در آنفیلد با پیراهن لیورپول
  • محبی به مدار گلزنی برمی‌گردد
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • (عکس) مهدی طارمی سرانجام در پورتو آفتابی شد