Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نمازجمعه امروز ضمن گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین مسجد گوهرشاد گفت: جمعی از مردم و علمای مشهد در مسجدگوهرشاد با اعتراض به قانون کشف حجاب مورد حمله مأموران رضاخانی قرار گرفته که جمع کثیری از مردم در صحن مسجد گوهر شاد به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام منتظری به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: متاسفانه بدحجابی و بی‌حجابی از معضلاتی است که دامن‌گیر جامعه شده است.

او به علل بی‌حجابی اشاره کرد و گفت: غرب زدگی و وادادگی در برابر فرهنگ بیگانه، ضعف اعتقادی و ایمانی، ضعف شخصیتی و هویت، برداشت غلط از آزادی و حقوق زنان، مدگرایی و متأسفانه ارائه الگو‌های نامناسب دربعصی از برنانه‌های صداوسیما موجب ترویج بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه شده است.

او افزود: موج سنگین رسانه‌های بیگانه بر علیه حجاب از عوامل ترویج بدحجابی در کشور است.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌ها گفت: امروز کشور نیاز به تحول دارد، لذا برای تحول، باید نیاز‌ها و اقتضائات جدید را شناخت.

امام جمعه انار گفت: ارتقاء بهره‌وری، تسریع دستیابی به اهداف و استفاده از فناوری‌های جدید، کاهش هزینه‌ها و برداشتن گام‌های بلند پیشرفت در ایحاد تحول بسیار مؤثر است.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: باید موارد نیازمند تحول را شناسایی کرده و همه ارکان جامعه باید در ایجاد تحول حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: تحول‌خواهی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، لذا باید در این شرایط کرونایی تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کرد.

او افزود: الحمدلله مجلس شورای اسلامی، مجلسی انقلابی و تحول‌خواه و قوه قضاییه هم حرکت‌های قاطع و جدیدی را در جهت ایجاد تحول شروع کرده است.

او در ادامه گفت: باید مقدمات استقرار یک دولت جوان حزب‌اللهی تحول‌خواه را فراهم کرد.

حجت الاسلام منتظری گفت : در ایجاد تحول، قدرت بازدارندگی نظامی باید تقویت شود. برای ایجاد تحول شکست‌های پی‌درپی آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود در منطقه بسیار فرصت خوبی است.

او افزود: در ایجاد تحول باید از نیرو‌های جوان، انقلابی و مؤمن در گروه‌های جهادی، عمرانی، علمی و فرهنگی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: بیماری کرونا را باید جدی گرفت لذا اگر مردم زدن ماسک، شستشوی دست‌ها و فاصله اجتماعی را رعایت کنند هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: به لطف الهی و همکاری اقشار مختلف مردم  در شهرستان انار تابحال تجمعات مذهبی و عروسی‌ها به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت عزیزان بهداشت و درمان هیچ مشکلی را نداشته و اگر این پروتکل‌ها همچنان رعایت شود بازهم مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه معضل بدحجابی حجت الاسلام منتظری ایجاد تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • رئیس رسانه ملی: عصر تلویزیون به سر نیامده است/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری
  • نسخه‌ای کامل برای خلاص شدن از آلرژی بهاری