Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@09:58:39 GMT

۱۸ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۴۶۰

۱۸ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا

رویداد۲۴ محمد علوی جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوزستان در کنار چند استان جنوبی کشور در وضعیت قرمز است بیان کرد: هر چند روزی است که موارد بیماری در استان کاهش یافته، اما ممکن است دوباره روند ابتلا به کرونا صعودی شود.

وی با بیان اینکه خوزستان هفتمین هفته متوالی را در وضعیت قرمز سپری می‌کند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد جمعیت خوزستان در معرض خطر انتشار و ابتلا به این بیماری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: وزیر بهداشت: اگر فشار بیاورند ناگفته‌ها را می‌گویمسرپرست مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: خیلی از مردم نسبت به این بیماری خطرناک بی‌تفاوت هستند که یکی از عوامل موثر دراین نگاه مردم، بی‌تفاوت بودن برخی مسوولان نسبت به این موضوع است.

علوی افزود: زندگی بی معشیت سخت است، اما بدون سلامت هم نمی‌توان معیشت داشت، مردم در بازارو خیابان بدون رعایت نکات بهداشتی و احساس خطر کردن نسبت به این بیماری تردد دارند، در دوران جنگ تحمیلی مردم در هر مساله‌ای که نیاز بود، همکاری بسیار خوبی داشتند، اما با وجود اینکه درحال حاضر همه با دشمنی به نام کرونا مواجه هستیم، همیاری مردم با کادر درمان دراین جبهه ضعیف است.

سرپرست مرکزبهداشت خوزستان اظهار داشت: برای بیماری کرونا نه دارو و نه واکسن وجود دارد و مردم به اخبار جعلی تولید واکسن این بیماری دل خوش نکنند، تنها راه مقابله با این بیماری استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اعلام کرد پرواز ماهان امبرائر ۱۴۵چابهار زاهدان چابهار ظهر امروز بعلت وضعیت نامساعد جوی باطل اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی و قرمز شماره یک بارش‌های رگباری همچنان در استان ادامه دارد.
محسن حیدری افزود: از امروز تا فردا شب ، برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی، ارتفاعات شرقی و جنوبی سیستان و بلوچستان در برخی نقاط رخداد رگبار، رعد و برق شدید، بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی بویژه برای فردا پیش‌بینی شده است.
وی به شهروندان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها، رودخانه‌ها و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افراد در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط کنند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ ها | سیلاب در راه است | هشدار به ساکنان نواحی جنوبی ؛ سدهای منطقه پر هستند! | ببینید
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • آماده‌باش یزد به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی