Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@16:59:46 GMT

مادر سردار آزمون در جشن قهرمانی زنیت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۵۰۹

مادر سردار آزمون در جشن قهرمانی زنیت

خرداد: مهاجم جنجالی تیم ملی و باشگاه زنیت مادرش را به جشن قهرمانی این تیم برد که برای ششمین بار موفق شد فاتح لیگ روسیه شود.
به گزارش خرداد به نقل از همشهری آنلاین هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، شب گذشته با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها، زنیت قهرمان زودهنگام این فصل در دیدار با تیم پایین جدولی سوچی به پیروزی ۲ بر یک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در این بازی ۹۰ دقیقه حضور داشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. پس از پایان بازی و طی مراسمی، یاران سردار آزمون جام قهرمانی را بالای سر بردند. این ششمین قهرمانی زنیت در لیگ روسیه بود.

مهاجم ایرانی زنیت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس هایی از خود و مادرش را در جشن قهرمانی زنیت، منتشر کرد و در توضیح این عکسها نوشت: « از تمام دلتنگی ها، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم.
بعد از این قهرمانی اعضای تیم فوتبال سوار بر اتوبوس روباز باشگاه با اسکورت پلیس در شهر سنت پترزبورگ کارناول شادی به راه انداختند که در ادامه این عکس ها را مشاهده می کنید.
نکته جالب این کارناوال عدم استقبال اهالی شهر از حضور این تیم در خیابان های سنت پترزبورگ بود.


برچسب ها: زنیت ، زنیت سنت پترزبورگ

منبع: خرداد

کلیدواژه: زنیت زنیت سنت پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم

سردار آزمون گفت که بولونیا در دیدار برابر رُم تیمی شایسته‌تر برای پیروزی بود اما آنها هم به راه خود ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا 3 بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون 4 دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 56 وارد دروازه بولونیا کرد.

گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب 2 امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد