Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در دیدار خارج خانه مقابل شهر خودرو نتیجه مطلوبی به دست بیاورند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بعد از اینکه تمرینات خود را شروع کردیم، می‌دانستیم که سه بازی سخت با تیم‌هایی داریم که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند، یعنی استقلال، سپاهان و شهرخودرو در مشهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه بازیکنان تلاش خوبی داشتند و با انگیزه زیاد تمرین کردند و توانستیم در دو بازی قبلی با استقلال و سپاهان نتایج نسبتاً خوبی بگیریم.

وی افزود: فردا هم سومین دیدار دشوار خود را خواهیم داشتیم و برابر تیمی قرار می‌گیریم که برای کسب سهمیه می‌جنگد. جا دارد از بازیکنان سایپا تشکر کنم که در این مدت خیلی خوب و باانگیزه تمرین کردند و با تمام وجود در دو دیدار قبلی به میدان رفتند. امیدواریم در بازی فردا نیز به همان اندازه خوب و قوی بازی کنیم و بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

سرمربی سایپا درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: دو بازیکن به نام‌های روزبه شاه‌علی‌دوست و فرشاد هاشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. تنها مصدوم تیم نیز امیرحسین حسین‌زاده است که برای سومین بازی پیاپی در کنار تیم حضور نخواهد داشت.

صادقی درباره تغییرات رخ داده در کادر فنی تیم شهر خودرو در آستانه بازی فردا عنوان کرد: شهر خودرو تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی نیز بهره می‌برد. تمرکز ما روی کار خودمان است و می‌دانیم که مقابل یک تیم باتجربه و بسیار خوب باید تمرکز کامل داشته باشیم و تلاش‌مان صد درصدی باید باشد تا نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

کوزین: مقابل سایپا باید هوشمندانه و سریع بازی کنیم/ می‌توانیم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال سایپا ابراهیم صادقی بیشتر بخوانید... شهر خودرو با مربی ایتالیایی به مصاف سایپا می‌رود غیبت ۳ بازیکن سایپا مقابل شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا ابراهیم صادقی سایپا ابراهیم صادقی مقابل شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!

امیرحسین صادقی بعد از پایان بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر کنم بعد از چند وقت دوری، دوباره ورزشگاه آزادی را از نزدیک دیدم. البته روی سکوهای پایین کمر درد گرفتیم. تمام ستون فقرات‌مان درد گرفت. اصلاً نه می‌شود نشست و نه می‌شود تکیه داد. با این حال به همه بچه‌های استقلال خسته نباشید می‌گویم. آنها سه امتیازی شیرین را گرفتند.

وی ادامه داد: به دقایق پایانی بازی نگاه نکنید، آخر بازی‌ها، فشار مسابقه وجود دارد. استقلال استحقاق این سه گل را داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. به همه هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه سابقه کاپیتانی استقلال را دارد و حال و هوای امروز ورزشگاه با استقبال هواداران، روزهای بازی او را تداعی می‌کرد، گفت: ما پنج تا شش فینال تا قهرمانی لیگ برتر داریم. بارها و بارها گفتم با خود آقای نکونام عزیز هم صحبت کردم، امیدوارم اتحاد بین باشگاه، جواد نکونام و هواداران عزیزمان باشد و این پنج تا شش بازی به خوبی و خوشی بگذرد. قهرمانی دور از دسترس نیست و خیلی راحت می‌توانیم به این عنوان سدت پیدا کنیم. اتفاقات خوب را با حضور هوادار می‌توانیم رقم بزنیم.

صادقی راجع به اینکه شرایط جدول مسابقات لیگ و نزدیکی امتیازات تیم‌ها، تصریح کرد: زیبایی فوتبال ایران به همین کورس قهرمانی است که پرسپولیس دنبال استقلال است. امیدوارم اتفاقات خوب برای تیم بیفتد. مطمئناً قرار است اتفاقات خیلی قشنگ‌تر بیفتد که ان‌شاءالله کمیته داوران، دوستان دیگر و اشخاصی که باشگاه استقلال را اذیت می‌کنند. آنها جواد نکونام، باشگاه استقلال و داوری را تحت فشار می‌گذارند. دست پیش را می‌گیرند که پس نیفتند. من بلد نیستم مثل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طبق پنج یا شش سال گذشته آنها، بگویم اینها نمی‌خواهند قهرمان شویم. فوتبال دیگر پروسه جدیدی است. آنها خسته نمی‌شوند؟!

وی افزود: اینها نمی‌خواهند قهرمان شویم؟! یعنی دوباره دنبال جام هستید؟ وزیر ورزش قبلی رفت و وزیر ورزش جدید آمده است. از این حرف‌ها نیست. از این حرف‌های اپیدمی نزنند. باشگاه پرسپولیس به این بزرگی و با این هواداران، تیم خوب و با این انسجام و قدرتی که دارند، مدیرعامل آنها بیاید بگوید، نمی‌گذارند دوباره قهرمان شویم. چه کسی با شما کار دارد؟

« بازیکنان استقلال بعد از بازی آلومینیوم اراک گفتند که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود.»‌ مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به این جمله خبرنگار عنوان کرد:‌ بله، اگر کمک داور ویدیویی نیاورند، اینها شاید یک اتفاق خوبی برای‌شان بیفتد. دو ایراد فنی، داوری و کمک داور ویدیویی شاهکار است.

صادقی خطاب به هواداران استقلال تصریح کرد: امیدوارم هواداران باشگاه استقلال در این پنج تا شش هفته تیم را در شهرهای دیگر تنها نگذارند و بتوانند پشتوانه باشند تا قهرمان شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به عنوان سرمربی تیم امید استقلال انتخاب شود، اظهار داشت: چه بگویم؟! ببینید چند سال است که با من صحبت می‌شود، ولی در آخر این اتفاق نمی‌افتد. نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود. امیدوارم در آخر این اتفاق بیفتد و بتوانم به خانه خودم برگردم. اگر بتوانم در فوتبال پایه به تیم کمک کنم از این کار دریغ نمی‌کنم. تجربیات‌مان را در اختیار جوانان این باشگاه قرار می‌دهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار با سرمربی آبی‌پوشان گفت: جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب را بعد چند مدت دوری از فوتبال دیدم و با آنها صحبت کردم. جواد نکونام خیلی تحت فشار است. امیدوارم این اتفاقاتی که در جراید در قبال جواد نکونام، آقای خطیر و هواداران می‌افتد، باعث یک اتحاد قشنگی شود و حواس‌شان به جراید رقیب باشد. امیدوارم نگاه‌شان به جراید سیاه و خاکستری فوتبال ایران باشد. متأسفانه شرایط بد رقم می‌خورد، زمانی که استقلال در صدر جدول است، نمی‌گذارند قهرمان شود، اما وقتی استقلال از صدر جدول پایین می‌آید همه چیز به روال خودش است. از این جراید سیاه بترسند. من می‌دانم، اما نمی‌خواهم حرفش را بزنم، چون بعد از پنج سال قصد دارم به این فوتبال بیایم و کار کنم و نمی‌خواهم در این جراید سیاه بروم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم