Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود نوشت: «مبانی اصول‌گرایی عده‌ای از همکاران مدعی اصول‌گرا و انقلابی بودن، کاملا با آموزه‌های دینی فاصله دارد.

بر خلاف تمامی قوانین داخلی، با سیاسی کاری و ارسال انواع پیامک اعتبارنامه‌ای را رد کردند که دو بار در کمسیونی که خودشان اعضاء آن را انتخاب کرده بودن تائید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تمامی ادعاهای مطرح شده در این مورد برای کلیه دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی، قوه قضائیه و شورای نگهبان پنهان مانده بود!

باید قوه قضائیه به موضوع ورود کند و تکلیف تمامی ادعاهای اثبات نشده و اشخاص مرتبط را بدون در نظر گرفتن جایگاه‌ حکومتی آنها روشن کند.

وجود انواع ادعاهای فساد و رشوه‌ (۶۵ میلیاردی و ...) موجب خدشه‌دار شدن اعتبار و آبروی حاکمیت در نزد مردم می‌شود.

برگزاری دادگاه‌های توأم با پخش زنده تلویزیونی در راستای ایجاد شفافیت و مقابله با فساد سیستماتیک می‌تواند اعتماد از دست رفته را احیا کند.»

اخبار مرتبط آخرین تصویر از میز تاجگردون در مجلس واکنش نمایندگان به رد اعتبارنامه تاجگردون اعتبارنامه تاجگردون رد شد بررسی اعتبارنامه تاجگردون در دستور کار امروز مجلس روایت تاجگردون از اتهاماتی که به او وارد شد: می گفتند مادرت با منافقین ارتباط داشته است آیت‌الله جنتی: مجلس هر تصمیمی در مورد اعتبارنامه تاجگردون بگیرد، قبول داریم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا شورای نگهبان قوه قضاییه مسعود پزشکیان اعتبارنامه تاجگردون سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اعتبارنامه تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته ای ایران با آزمایش شد.   به گزارس انتخاب، کریمی قدوسی‌ نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است