Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل گفت: یکی از توانمندی های نیروهای بسیج که اخیرا بسیار چشمگیر بوده در مسئله کمک به بهبود وضع معیشتی خانواده ها در دوره نخست شیوع بیماری کرونا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل همراه با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بازدید از حوزه بسیج حضرت زینب(س) ابوزیدآباد، با فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای این حوزه دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ «حسن فخرل» در این دیدار با تبریک هفته عفاف و حجاب، به حضور بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه های مختلف اجتماعی اشاره کرد و گفت: بسیج باید با قاطعیت همچون قبل در تمام فعالیت های کشور با هماهنگی های لازم  با دستگاه های کشوری در همه صحنه های مختلف  حضور داشته باشد.

 

فرمانده ناحیه مقامت بسیج آران و بیدگل افزود: یکی از توانمندی های نیروهای بسیج که اخیرا بسیار چشمگیر بوده در مسئله کمک به بهبود وضع معیشتی خانواده ها در دوره نخست شیوع بیماری کرونا است که با تمام وجود هم برادران و هم خواهران در صحنه های مختلف  هم همچون جمع آوری کمک های مومنانه، کارگاه  های دوخت ملزومات بهداشتی (ماسک) و ضدعفونی کردن شهرها و روستاها حضور فعالی داشتند.

فخرل افزود: بسیج  باید با قاطعیت همچون  ماه های قبل  در میدان اجتماع، فعالیت خود را شروع کند و به بسیجیان توصیه می کنم دوباره سعی کنند کارگاه های دوخت  ماسک  راه اندازی شود و با کمک افراد مستعد از توانمندی سربازان  امام زمان (عج) در این زمینه استفاده  شود.


در ادامه این نشست از نظرات حاضرین در جهت رفع مشکلات و موانع اقتصادی  و معضلات منطقه  هم چون  اختلافات و طلاق خانواده  های درگیر اعتیاد و ایجاد کارگاه  های آموزشی با سبک زندگی اسلامی، توریست و گردشگری در منطقه ابوزیدآباد و تمهیدات انجام شده برای سر و سامان دادن و کمک به اقتصاد مردم منطقه به ویژه ایجاد کارگاه  های آموزشی،فنی و حرفه ای، ایجاد صندوق قرض الحسنه و اعطای وام ،حمایت از کارآفرینان، تبادل نظر و بحث و بررسی شد.


ارائه گزارش حوزه حضرت زینب(س) و نمایش کلیپی از فعالیت های سه ماهه نخست سال ۹۹ و عملکرد حوزه خواهران و پایگاه های زیرمجموعه از دیگر برنامه های این دیدار بود./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابوزیدآباد آران و بیدگل ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‬‌زده متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است