Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:16:50 GMT

اولین واکنش مالک شهرخودرو به استعفای سرآسیایی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۷۰۹

اولین واکنش مالک شهرخودرو به استعفای سرآسیایی

مالک باشگاه شهرخودرو درباره استعفای سرآسیایی از سرمربیگری و اتفاقات پیرامون این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی در نخستین واکنش به استعفای مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری شهرخودرو اظهار کرد: نمی‌دانم به یکباره چه اتفاقی افتاد که ایشان تصمیم به این کار گرفت. از نظر من شاید بهتر بود سرآسیایی با تمرکز بیشتری این کار را انجام می‌داد و در این شرایط به تمرکز همه برای دیدار فردا مقابل سایپا کمک می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: به هر شکل ما باید این را بپذیریم که به مربیان جوان و بومی میدان بدهیم و برای همین هم ما ایشان را بعد از رفتن گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم. سرآسیایی یکی از سرمایه‌های این باشگاه و این شهر(مشهد) است، سال‌ها در همین مشهد و برای این شهرخودرو زحمت کشیده و نباید به راحتی اجازه دهیم او در این باشگاه نباشد.

مالک باشگاه شهرخودرو اضافه کرد: هنوز درباره استعفای سرآسیایی جلسه‌ای تشکیل ندادیم و فقط به دلیل کمبود زمان تا بازی با سایپا، کوزین را به‌عنوان سرمربی  تیم معرفی کردیم و باید به سرآسیایی هم زمان بدهیم تا بیشتر فکر کند. ما برنامه‌ای برای از دست دادن سرمایه‌های باشگاه نداریم و در جلسه هیات مدیره که بعد از بازی با سایپا برگزار خواهد شد، درباره تصمیم سرآسیایی نظر خواهیم داد؛ او هم تا آن زمان در آرامش و سر صبر  بیشتر فکر می‌کند.

 

حمیداوی یادآور شد: فعلا تمام تمرکزمان بر روی بازی با سایپا است و هواداران پرشورمان یک نتیجه خوب دیگر می‌خواهند. هر چند باید قبول کنیم با این اتفاق شوک به ما وارد شد ولی من خودم از دیروز به مشهد آمدم و با بازیکنان صحبت کردم تا در آرامش کامل فقط به بازی فکر کنند. دیدار فردا بسیار سخت خواهد بو چون سایپا تیم منسجمی نشان داده و دو تساوی با تیم‌های بالای جدول داشته است.

او تصریح کرد: خدا را شکر فوتبال خراسان دو فصل است که در اوج به سر می‌برد و‌ توقع هواداران نیز از تیم ما به شدت بالا است. این هم لطف امام رضا(ع) است. ان‌شاءالله با کمک هواداران و سایر عوامل باشگاه از این مسائل عبور می‌کنیم و به امید برد مقابل سایپا و شادی دل هواداران با شعار یا امام رضا(ع) وارد زمین می‌شویم.

 

مالک باشگاه شهرخودرو عنوان کرد: به هر حال مسائل خانوادگی مربوط به درون خانواده بوده و ممکن است اختلافات خانوادگی در همه جا رخ دهد ولی ما نباید اجازه دهیم این مسائل به بیرون کشیده شود و باید در آرامش تصمیم بگیریم و درون خودمان مشکلات را حل کنیم.

شهر خودرو فرهاد حمیداوی مجتبی سرآسیایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو فرهاد حمیداوی مجتبی سرآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بای آرنا شادمان از اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا؛ ممنونیم کنیگ ژابی / عکس

استادیوم خانگی بایرلورکوزن غرق در شادی است.

طرفداری | هواداران بایرلورکوزن روزی فراموش نشدنی را در بای آرنا، استادیوم خانگی خود تجربه کردند.

شاگردان ژابی آلونسو در هفته بیست و نهم بوندسلیگا مقابل وردربرمن قرار گرفتند و در استادیوم خانگی خود، بای آرنا، موفق به پیروزی 5-0 مقابل این تیم شدند. برد بایرلورکوزن برابر وردربرمن، حکم قهرمانی تیم آلونسو را به طور رسمی امضا کرد تا این پایانی به طلسم ناکامی‌های بایرلورکوزن در بوندسلیگا باشد. هواداران و بازیکنان بایرلورکوزن پس از قطعی شدن از اولین قهرمانی‌شان در بوندسلیگا به داخل زمین رفتند و شادی و شعف فراوان‌شان را با بازیکنان تیمشان تقسیم کردند.

هواداران بایرلورکوزن همچنین با در دست داشتن بنرها و پرچم‌هایی با عکس ژابی آلونسو و با مضمون کینگ ژابی از این مربی جوان اسپانیایی با خاطر رقم زدن اولین قهرمانی آنها در لیگ باشگاهی آلمان تمجید کردند. در ادامه نگاهی به شادی هواداران و بازیکنان بایرلورکوزن پس از قطعی شدن اولین قهرمانی تاریخ آنها در بوندسلیگا می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید:

بایرلورکوزن ۵-۰ وردربرمن؛ بوندسلیگا رنگ عوض کرد: شیرهای راین بر بام فوتبال آلمان پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • توقف در جریان حساس‌ترین بازی لیگ یک
  • آلونسو جاودانه شد؛ اولین قهرمانی لورکوزن در تاریخ بوندس‌لیگا
  • بای آرنا شادمان از اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا؛ ممنونیم کنیگ ژابی / عکس
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است