Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:23:10 GMT

5 بهبود یافته از کرونا در تمرین استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۸۳۲

5 بازیکن مبتلا به کرونای استقلال بعد از بهبودی در تمرین این تیم حضور یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال که خود را برای دیدار شنبه شب با تراکتور آماده می کند، امروز آخرین تمرین خود قبل از این مسابقه را برگزار کرد. نکته قابل توجه در تمرین امروز حضور 5 بازیکنی بود که پیش از این تست کرونای آنها مثبت شده بود و حالا با منفی شدن نتیجه تست دیروز در محل تمرین حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرش رضاوند، مهدی قائدی، حسین پورحمیدی، مسعود ریگی و محمد دانشگر نفراتی بودند که روز های گذشته در قرنطینه بودند و حالا با منفی شدن نتیجه تست شان در تمرین امروز حاضر شدند تا برای مسابقه حساس روز شنبه با تراکتور آماده شوند.

 

استقلال تهران تمرینات استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران تمرینات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه حضور مردم در صحنه است

استاندار قزوین، گفت: اتفاقات بامداد امروز و تنبیه رژیم صهیونیستی با پشتوانه درایت و بصیرت ملت ایران و نتیجه حضور همیشگی مردم در صحنه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی تقاطع غیر هم‌سطح میدان دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه، اظهار داشت: بصیرت، صبر، تدبیر و حضور همیشگی مردم در صحنه منشأ افتخار، بالندگی، پیشرفت، تعالی، استقلال و آزادی برای ایران اسلامی شده است.

وی افزود: اینکه نظام می تواند با افتخار و اقتدار در مقابل بدخواهان و کسانی که به ظاهر برخوردار از امکانات مادی هستند، بایستد و پوزه آنها را به خاک بمالد و اقتدار و بزرگی ملت ایران را فریاد بزند به دلیل بصیرت و درایت مردم است.

اعلایی گفت: همان کشوری که در روزهای نه چندان دور سران کشورهای استکباری دنیا بدون اجازه از شاه کشور در آن حضور پیدا کرده و برای کشور و منطقه تصمیم گیری می کردند امروز تبدیل به یک قدرت عظیم شده است و  امروز ملت و نیروهای مسلح جان برکف به آنها تفهیم کرد که جواب یک موشک آنها هزاران موشک است.

استاندار قزوین اضافه کرد: بامداد امروز یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا و یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ معاصر دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورده است ولی هم اکنون در کمال آرامش به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم و تمامی امور به حالت طبیعی در حال انجام است که این مهم بزرگی ملت ایران را می رساند.

وی گفت: لیاقت مردم خیلی بیشتر از اینها است و باید در بالاترین حد ممکن به آنها خدمت‌رسانی شود و امیدواریم پروژه‌هایی که امروز کلنگ‌زنی می‌شود و همچنین کارهایی که در سال جاری به سرانجام می‌رسد، بتواند نشانه خوبی از عزم مسئولین برای سپاس‌گذاری از این مردم همیشه در صحنه باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه حضور مردم در صحنه است
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)