Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:30:13 GMT

واکنش حمیداوی به استعفای سرآسیایی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۸۸۲

واکنش حمیداوی به استعفای سرآسیایی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  چهارشنبه مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو از سمت خود کناره‌گیری کرد و این باشگاه، استفان کوزین را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد.

فرهاد حمیداوی بعد از ۴۸ ساعت از این اتفاق در واکنش به این موضوع در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  بهتر بود سرآسیایی با تمرکز بیشتری تصمیم می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از سرمایه‌های این باشگاه و مشهد است و نباید به سادگی اجازه خروج او را بدهیم. کوزین را موقتا سرمربی تیم کردیم.  هنوز جلسه‌ای در باشگاه بابت رفتن سرآسیایی تشکیل نداده‌ایم. تا زمان برگزاری جلسه، سرآسیایی می‌تواند در آرامش فکر‌ کند.

بیشتر بخوانید:

تمرکز بازیکنان شهرخودرو به دلیل اتفاقات ۴۸ساعت اخیر از بین رفته است

او ادامه داد: شوک بزرگی به تیم در آستانه بازی با سایپا وارد شده است، اما هواداران یک برد دیگر می‌خواهند. به هر حال مسائل خانوادگی باید در خانواده برطرف شود. در آرامش مشکلات را برطرف می‌کنیم.

تیم فوتبال شهرخودرو در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، فردا شب در مشهد پذیرای سایپای تهران خواهد بود.

انتهای پیام/   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی مجتبی سرآسیایی لیگ برتر فوتبال شهرخودرو خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که وستهم این شانس را داشت که با پیروزی مقابل لورکوزن، فصل نه چندان قدرتمند خود را نجات بدهد و تبدیل به اولین تیم شکست دهنده ژابی آلونسو بشود، اما اشتباه مدافعان روی نحوه یارگیری با جرمی فریمپونگ، وینگر هلندی و ضربه غافلگیرکننده او از میان پنج بازیکن دفاعی وستهم، منجر به گلی دیرهنگام برای لورکوزن شد تا آنها به طرز معجزه‌آسایی باز هم از شکست فرار کنند.

این واکنش دیوید مویس در هنگام دریافت گل تساوی در این مسابقه است؛ مسابقه‌ای ‌که می‌توانست به افسانه بی شکستی تیم آلونسو (۴۴ مسابقه) پایان بدهد.

دیوید مویس حق داشت که چنین عصبانی و ناراحت باشد؛ مربی‌ای که شایعه اخراجش از وستهم و جایگزینی ژوزه مورینیو به جای او به گوش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)