Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@10:33:20 GMT

هوای تهران خنک می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۴۹۰۸

هوای تهران خنک می شود

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با کاهش روند گرمای هوا، دمای استان از ۳۷ به ۳۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

به گزارش جماران، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی روز جمعه هواشناسی تهران، آسمان این استان امروز صاف تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد و طیبعدازظهرها در ارتفاعات استان، افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده باران به ویژه در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از اوایل وقت یکشنبه تا دوشنبه در پاره‌ای نقاط گاهی وزش باد نسبتا شدید در نواحی جنوبی و غربی استان با احتمال خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه ۳۷ و ۲۵، شنبه ۳۷ و ۲۴، یکشنبه ۳۵ و ۲۵ و دوشنبه ۳۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۴۲ درجه و امین‌آباد فیروزکوه با ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

اخبار مرتبط دمای هوای تهران کاهش می یابد دمای هوای تهران گرم تر می شود دمای هوای تهران به زیر صفر درجه کاهش یافت تهران خنک می شود هوای تهران برای همه گروه ها ناسالم است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا هوای تهران دمای هوای تهران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هوای تهران دمای هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه آسمان قم امروز عصر نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: تا شب از میزان ابر کاسته می‌شود و همچین وزش باد نیز کمتر می‌شود.

وی افزود: حداقل دمای هوای امروز ۱۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است و حداکثر به ۲۷ درجه سانتیگراد احتمالا می‌رسد.

اسماعیلی با بیان اینکه آسمان قم فرا نیمه ابری و تاشب صاف خواهد شد گفت: از فردا روند افزایش دما تا پایان هفته را شاهد خواهیم بود و بطور میانگین احتمالا تا آخر هفته ۶ درجه سانتیگراد افزایش داشته باشد.

وی افزود: حداقل دمای فردا ۱۲ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • تهران گرم می‌شود
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود