Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی اصفهان اطلاعیه ترم تابستانی سال ۱۳۹۹ در این دانشگاه را منتشر و اعلام کرد که این ترم به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی اصفهان اطلاعیه ترم تابستانی سال ۱۳۹۹ در این دانشگاه را منتشر و اعلام کرد که این ترم به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اطلاعیه دانشجویان متقاضی شرکت در این ترم تا از ۲۱ تیر تا ۴ مرداد برای ثبت نام فرصت دارند و نتیجه بررسی تقاضا‌های دریافت شده و اعلام کلاس‌های قابل برگزاری در یک شنبه، ۵ مرداد اعلام می‌شود.

دانشجویان می‌بایست شهریه این ترم را از طریق فرم پرداخت‌های الکترونیکی در سیستم گلستان در ۶ مرداد پرداخت کنند و برای شروع ترم در ۱۱ مرداد آماده باشند.

پایان این ترم در پنجم شهریور اعلام شده و امتحانات آن نیز از ۱۱ شهریور آغاز می‌شود.

دروس ریاضی عمومی ۱ و ۲، مقاومت مصالح ۱، احتمال مهندسی، ادبیات فارسی، معادلات دیفرانسیل، احتمال و آمار مهندسی، فیزیک ۱ و ۲، مبانی مهندسی برق، ریاضی مهندسی، مبانی برنامه سازی کامپیوتر، محاسبات عددی، اسلام و محیط زیست، شیمی عمومی مهندسی، شیمی آلی کشاورزی، استاتیک و زبان فنی مهندسی در ترم تابستانی دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه شده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی اصفهان ترم تابستانی آموزش مجازی دانشگاه صنعتی اصفهان ترم تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان