Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:44:56 GMT

زمانی برای ماسک زدن

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۱۰۰

زمانی برای ماسک زدن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دکتر محمد حسین صومی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هشدار به عواقب جدی نگرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن گفت: افزایش تعداد بستری‌ها نشان می‌دهد که در وضع اضطراری قرار داریم و روزانه حدود ۱۸۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری و ۱۵۰ نفر ترخیص می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر ۲ هفته مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم، وضعیت بهتری در دو ماه آینده در انتظارمان است در غیر این صورت مرداد و شهریور ماه از نظر تعداد مبتلایان و بستری‌ها بدترین ماه‌های آذربایجان‌شرقی خواهند بود.

او تاکید کرد: مردم تا حد امکان از رفتن به پارک‌ها و حضور در اجتماعات خودداری و فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد

ایتنا - ایلان ماسک مالک پلتفرم ایکس با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا مخالف است و آن را ناقض آزادی بیان می داند.
دیروز مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که این اپلیکیشن چینی را وادار می کند از شرکت مالک خود (بایت دنس) جدا یا در بازار آمریکا مسدود شود. مجلس سنا هفته آینده درباره این لایحه رای گیری می کند.

به گزارش ایتنا از مهر، در همین راستا ماسک در پلتفرم ایکس نوشت: تیک تاک نباید در آمریکا ممنوع شود، هرچند چنین ممنوعیتی به نفع پلتفرم ایکس است اما ممنوعیت این پلتفرم مخالف آزادی بیان است.

همچنین ممنوعیت تیک تاک به رییس جمهور آمریکا اختیار می دهد تا اپلیکیشن های دیگری که توسط کشورهای متخاصم کنترل می شوند را تهدیدی برای امنیت ملی قلمداد کند.

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدیو) ویدیوی ایلان ماسک از یک نوازنده ایرانی؛ ترکیب استارشیپ و پیانو
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی