Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اصفهان در خصوص استفاده از ماسک، گفت: توصیه‌های بهداشتی مثل ماسک زدن برای سلامت خودتان و خانواده‌هایتان است، مسئولان امر می گویند با ماسک زدن و فاصله گرفتن ابتلا به ویروس کرونا ۸۰ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش جماران، آیت الله طباطبایی نژاد امروز در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از صفات مهم تولی و تبری است، به تعبیری دوستی خدا و اولیای خدا و دشمنی طاغوت و دشمنان خدا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس روایات، دوستی و دشمنی مومن باید برای خدا باشد، افزود: مومن نباید کینه و دشمنی و یا دوستی شخصی داشته باشد، هر کاری باید فقط برای خدا باشد وگرنه جواب دارد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اصفهان تاکید کرد: لازمه دینداری این است که اولیا خدا را دوست داشته باشیم و دشمنان خدا را دشمن و همه کارهایمان برای خدا باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته اصفهان، در خصوص استفاده از ماسک، گفت: توصیه‌های بهداشتی مثل ماسک زدن برای سلامت خودتان و خانواده‌هایتان است، مسئولان امر می گویند با ماسک زدن و فاصله گرفتن ابتلا به ویروس کرونا ۸۰ درصد کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به فوت ۲۲۰ نفر بر اثر کرونا در روز گذشته، گفت: همه باید توصیه‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنیم.

امام جمعه اصفهان همچنین با اشاره به ۱۶ هزار کشته در سال بر اثر تصادفات رانندگی، تصریح کرد: نباید شوخی گرفت، همه در معرض خطر هستیم و باید قوانین راهنمایی و رانندگی که جزو قوانین متقن است را رعایت کنیم.

طباطبایی‌نژاد همچنین به سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و به خاک و خون کشیدن جمعی از مومنان در اعتراض به مخالفت رژیم پهلوی با حجاب اشاره کرد و افزود: پهلوی در ایران و آتاتورک از طرف اجانب دستور داشتند با اسلام مبارزه کنند و یکی از مهمترین راه‌های مبارزه با اسلام، حجاب است.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند خدا برای یک موی سر انسان را به جهنم می‌برد؟ بله در ماه رمضان اگر یک دانه برنج را عمدا بخوری روزه‌ات باطل می‌شود، یک نقطه خون هم نجس است، حرام خدا کمش حرام است و زیادش هم حرام.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه دشمن راه را می‌داند، تصریح کرد: کلید و رمز انحطاط تمدن ایران اسلامی از بین بردن عفاف و حجاب و بنیان خانواده است.

امام جمعه اصفهان همچنین با اشاره به توهین روزنامه شرق الاوسط به آیت‌الله سیستانی، گفت: این جنایت را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم آثار شوم این جنایت کاری‌ها را خواهید دید. 

اخبار مرتبط نماینده ولی فقیه در مازندران: دهیاران مانع زمین خواری شوند امام جمعه رشت: کاغذبازی اداری مردم را آزار می دهد فساد و بی اخلاقی به مراتب از کرونا بدتر است اجباری شدن استفاده از ماسک برای دستفروشان بابل استفاده از ماسک در فرودگاه های گیلان اجباری شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آیت الله طباطبایی نژاد من ماسک می زنم سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی توصیه های بهداشتی امام جمعه اصفهان استفاده از ماسک طباطبایی نژاد ماسک زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است