Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@11:58:46 GMT

تراکتور دست خالی‌تر از استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۱۳۹

تراکتور دست خالی‌تر از استقلال!

به گزارش افکارنیوز،

استقلال در حالی فردا مقابل تراکتور قرار می‌گیرد که تعداد زیادی از بازیکنان مبتلا به کرونا در این تیم که هفته قبل از سوی باشگاه  عنوان شده بودند، بهبود پیدا کردند و شرایط بازی را به دست آوردند ولی در آن سوی میدان تیم تبریزی با چالش جدی در انتخاب بازیکن بزرگسال مواجه است.

اخبار ورزشی- تراکتور که در نیم‌فصل دوم از لیست ۱۸ نفره‌اش سه جای خالی در فهرست نفرات بزرگسال داشته، با غیبت بازیکنان خارجی و عدم آمادگی تعدادی از نفرات با تجربه‌اش با مشکل جدی پس از تعطیلات کرونایی روبه‌رو است، اما با این وجود هواداران فوتبال آذربایجان امیدوار هستند ساکت الهامی و شاگردان‌اش در ادامه فصل به موفقیت دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تعطیلات چهار ماهه لیگ برتر اوکاچا حمزویی، مهاجم بلندقامت تراکتور و جفرسون یوری، مدافع میانی این تیم که اتفاقا ازجمله نفرات اصلی تراکتور بودند، دیگر به ایران برنگشتند و ویلیان میمبلا نیز که در تبریز حضور دارد، بخاطر ابتلا به کرونا برای دومین هفته پیاپی تیمش را همراهی نمی‌کند.

علاوه بر آنها، اشکان دژاگه نیز که کمتر از یک هفته است به تمرینات تراکتور اضافه شده و چهار جلسه تمرین گروهی داشته، احتمالا بخاطر این شرایط نتواند با آمادگی بدنی مطلوبی برابر استقلال حاضر شود و پیش‌بینی می‌شود این کاپیتان ملی کار را از روی نیمکت آغاز کند.

از سوی دیگر، مسعود شجاعی کاپیتان اول تراکتور نیز که دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه شده هم بخاطر عدم آمادگی بدنی بالا در دیدار هفته قبل به‌عنوان یار تعویضی برابر صنعت نفت آبادان به میدان رفت که هیچ بعید نیست با شرایطی که دارد، این هفته هم مقابل استقلال در نیمه دوم به کار گرفته شود.

 

 

جدا از دو کاپیتان ملی و غیبت بازیکنان خارجی، ایمان سلیمی مدافع میانی تراکتور نیز که در دیدار هفته بیست و دوم مقابل نساجی با وجود بیماری به میدان رفت و بخاطر نداشتن شرایط جسمانی مناسب در بازی اخیرشان به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب قرار گرفت، امیدوار است تا دیدار فردا مقابل استقلال به شرایط مطلوب برسد تا فرصت بازی را به دست بیاورد.

چنین شرایطی در تراکتور موجب شده تا دست ساکت الهامی از استقلالی‌ها که بیماران‌شان بهبود یافته، خالی‌تر باشد و او شاید مجبور شود مثل هفته‌های قبل به جای استفاده از بازیکنان اسم و رسم‌دار، از نفرات جوان خود در ترکیب تیمش بهره ببرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتور اشکان دژاگه استقلال تراکتور کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

آرمین سهرابیان، مدافع استقلال می‌تواند در دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته آینده لیگ برتر فوتبال به میدان برود.

سهرابیان که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست در دیدار روز گذشته برابر شمس‌آذر به میدان برود با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار برابر تراکتور که چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود مشکلی برای همراهی آبی پوشان نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور