Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال با انتقاد از فضای فعلی حاکم بر فوتبال ایران، گفت: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می‌کنیم دیگران سکوت کنند و تنها درباره تیم خودشان صحبت کنند.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص نگرانی هواداران درباره مصاف این تیم و پارس جنوبی جم گفت: ما همه تلاش خود را کردیم تا مقتدرانه در این بازی شرکت کنیم ولی همه می‌دانند به دلیل مثبت شدن تست کرونا برخی از اعضای تیم ما، راهی جم نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جلسات متعدد برگزار شده و صحبت‌های دکتر خلیلیان سرپرست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی، ۹ مورد از تست‌های انجام شده از سوی آزمایشگاه معتبر بیمارستان مسیح دانشوری مورد قبول واقع شده است. بنابراین و بر اساس فرمایش ایشان، بازی ما با پارس جنوبی جم معوقه تلقی خواهد شد.

او در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مسئولان تیم‌های مختلف در خصوص استقلال، بیان کرد: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می‌کنیم دیگران سکوت کنند و تنها درباره تیم خودشان صحبت کنند. یک فردی هم توهینی را در یک مکانی به معاونت پزشکی باشگاه استقلال انجام داد و از او می‌خواهم رسما عذرخواهی کند وگرنه ما ناچار به برخورد قانونی خواهیم شد.

مدیرعامل استقلال در واکنش به سوالی درباره نگرانی هواداران از غیبت چند بازیکن این تیم به دلیل ابتلا به کرونا هم گفت: حیف که نمی‌توانم برای تیمم بازی کنم وگرنه این کار را می‌کردم. باشگاه استقلال، پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و بزرگترین تیم ایران است. مطمئن باشید حتی اگر تیم امیدمان در ادامه مسابقات وارد زمین شود، از نام و حیثیت این باشگاه بزرگ دفاع می‌کند. حتی اگر شده با تیم امیدمان بازی کنیم، شرفمان را نمی فروشیم. اگرچه که باید در چند جبهه بجنگیم. برای ما فقط مستطیل سبز و دیدارها و نتایجش تعیین کننده نیست که اگر تعیین کننده بود، هرکس به خودش اجازه نمی‌داد هر حرفی را بیان کند.

سعادتمند در خصوص اقدام منصوریان مبنی بر بخشیدن دو میلیارد مطالباتش به این باشگاه هم گفت: هفته آینده تعداد دیگری از بزرگان استقلال هم به باشگاه مراجعه می‌کنند تا به خاطر عشق به استقلال و نام بزرگ این باشگاه، مطالبات خود را ببخشند. این می‌تواند زمینه‌ای برای سایر عزیزان شود تا این عمل جوانمردانه را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد سعادتمند تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک، در سطح بین المللی، لیونل مسی و خوان سباستین ورون دو نفر از بزرگترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین هستند. اولی، اسطوره بارسلونا و برنده هشت توپ طلا و دومی، با دوران موفق در پارما، لاتزیو، اینترمیلان، منچستر یونایتد و چلسی.

هر دو در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۰ هم‌بازی بودند و در آن زمان لئو برای اولین بار کاپیتان تیم ملی شد. او پس از این دوره موفق توانست به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود.

ورون که خود در سال ۲۰۰۲ کاپیتان تیم ملی بود در مصاحبه‌ای در مورد هم‌بازی شدنش با مسی صحبت کرد. او گفت:«لئو در مقطعی به مشکل‌ خورد. این طبیعی است. دیه‌گو(مارادونا) لئو را برای کاپیتانی تیم انتخاب کرد، درحالی‌که گزینه‌های دیگری بودند که از او باتجربه‌تر بودند.

تغییر او مرا شگفت‌زده نمی‌کند. در زمانی که او برای بارسلونا می‌درخشید من با خوشحالی می‌دیدم که او به حقش رسیده است.
من او را بیشتر به‌عنوان یک قهرمان و رهبر می‌دیدم. در طول سال‌ها شما باید این نقش را بازی کنید و او این کار را به خوبی انجام داد.

بعد از اینکه توانست نقش خود را به‌عنوان کاپیتان پیدا کند علاوه‌بر زمین در رختکن هم درخشان بود. من به صحبت‌های او در رختکن گوش می‌دادم و محو نظراتش می‌شدم. برای همین در سال‌های آینده که کارهای شگفت‌انگیزتری انجام داد از شرایطش تعجب نکردم. می‌دانستم که به آنجا خواهد رسید.»

دیگر خبرها

  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!