Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب در لوکیشن هایی در تهران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «سعید سلطانی» این روزها بیستمین سریال خود را در تهران و لوکیشن هایی در شهرک سینمایی مقابل دوربین برده است.

تصویربرداری این سریال از سال گذشته آغاز شده و تا شهریور ماه امسال نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این سریال یکی از گزینه های پخش در ماه محرم سیما است.

«ماهور» نام شخصیت اصلی این سریال است و نام دیگری بود که برای این مجموعه تلویزیونی انتخاب شد اما هنوز قطعی نشده است.

به گزارش فارس، مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را بر عهده دارد.

مهدی احمدی، دیبا زاهدی، فریبا متخصص، خیام وقار کاشانی و ... از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد ... .

به گزارش فارس، در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه ها واقعی نیستند و شخصیت ها نیز مابه ازا واقعی ندارند. همچنین کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان از دیگر موضوعاتی است که دراین سریال به تصویر کشیده می شود.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز و کارگردانی سعید سلطانی عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجموعه تلویزیونی بوم و بانو سعید سلطانی بوم و بانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی شاهمیرزایی اظهار کرد: از همه فعالان صنعت پتروشیمی می‌خواهیم اهتمام جدی و هم‌افزایی بیشتری در مسیر تحقق اهداف راهبردی سال ۱۴۰۳ داشته باشند.

وی تاکید کرد: نامگذاری امسال به «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب، نقش و مسؤولیت فعالان صنعت پتروشیمی را مضاعف کرده است.

معاون وزیر نفت بیان‌داشت: بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان امسال نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد تولید و توسعه اقتصادی کشور دارد.

شاهمیرزایی گفت: یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

کد خبر 744386

دیگر خبرها

  • جشنواره گلاب‌گیری مریم بانو
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • «نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟