Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون حدود ۲۵ درصد از ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به متقاضیان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

حسن عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: 680 میلیارد تومان تسهیلات کرونا برای بخش‌های مختلف استان در نظر گرفته شده که تاکنون 150 میلیارد تومان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 78 هزار نفر در استان در تعاونی‌ها شاغل هستند عنوان کرد: این تعداد 13 درصد از کل شاغلان استان را تشکیل می‌دهند.

عزیزی گفت: جمعیت استان کرمانشاه دو میلیون نفر است که یک میلیون و 650 هزار نفر در تعاونی‌های‌های مختلف عضویت دارند و این نشان می‌دهد استان کرمانشاه در فعالیت‌های تعاونی پیشتاز است.

وی افزود: در کل کشور 94 هزار و 151 تعاونی فعال وجود دارد که در استان کرمانشاه از 5346 تعاونی 3105 مورد فعال است که در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، کشاورزی، مرزنشینی و خدمات فعالیت می‌کنند.

ایجاد 247 هزار شغل با تسهیلات 120 هزار میلیاردی اشتغال روستاییفقط 6 درصد از تسهیلات کرونا در استان قزوین پرداخت شده استجزئیات تسهیلات اشتغالزایی روستایی/36 درصد دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال روستایی بیمه شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عنوان کرد: در کل کشور 614 اتحادیه تعاونی وجود دارد که این رقم در استان کرمانشاه 23 مورد است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 134 میلیون دلار صادرات تعاونی‌های استان گزارش شد گفت: نظارت بر فعالیت تعاونی‌ها در سال گذشته دو برابر برنامه تدوین شده انجام شد و امسال از طرف وزارتخانه 1825 مورد انواع نظارت در نظر گرفته شده است که تلاش می‌شود 1.5 برای این میزان تحقق یابد.

عزیزی با بیان اینکه مقرر شده امسال 91 تعاونی در استان تشکیل شود افزود: تأسیس مرکز نوآوری تعاون از اقدامات انجام شده در امسال است که با کمک جهاد دانشگاهی و پارک فناوری و اطلاعات و با 107 میلیون تومان اعتبار اولیه اجرا شد.

انتهای پیام/832/ ع

R41380/P1494/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... تأکید بر تسریع شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات کرونایی به واحدهای آسیب دیده دستورالعمل پرداخت تسهیلات کرونا به بنگاه های فاقد بیمه/ جزئیات شرایط ضمانت بنگاه ها فعالان گردشگری فاقد بیمه می‌توانند برای دریافت تسهیلات کرونا اقدام کنند + جزئیات تسهیلات گردشگری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان کرمانشاه پرداخت شده تسهیلات کرونا تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت