Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@13:45:44 GMT

جسد شهردار گم شده سئول پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۲۵۹

جسد شهردار گم شده سئول پیدا شد

جسد«پارک وون سون» شهردار سئول پایتخت کره جنوبی که امروز به شکل ابهام برانگیزی ناپدید شد توسط پلیس پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، پلیس کره جنوبی تأکید کرد جسد شهردار سئول را در شمال شهر پیدا کرده است اما به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

پیش از این دختر شهردار سئول به پلیس اطلاع داد که پدرش پس از آن که به سمت مکانی ناشناخته رفت،گم شده است و تلفنش نیز خاموش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر شهردار سئول تأکید کرد که وی نامه ای شبیه وصیت نامه از خود به جای گذاشته است.

در پی آن پلیس جستجوی گسترده ای را در منطقه «سونگ پوک» در شمال شرق سئول آغاز کرد یعنی همان جایی که برای آخرین بار تلفن همراهش روشن بود.

برخی گمانه زنی ها علت حادثه ابهام برانگیز را با مساله تجاوز جنسی احتمالی مرتبط می دانند زیرا باور بر این است که یک منشی سابق که در دفتر پارک کار می کرد اخیرا علیه شهردار شکایت جنایی به دادگاه ارائه کرده است.

پارک که از سال 2011 شهردار سئول است به عنوان کاندیدای احتمالی لیبرال ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2022 به شمار می رود./

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهردار سئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت: «اظهارنظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.»   علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.   وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.   دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌شود.   وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.   محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر