Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

واکنش مالک شهرخودرو به استعفا سرآسیایی

فرهاد حمیداوی در نخستین واکنش به استعفای مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری شهرخودرو اظهار کرد: نمی‌دانم به یکباره چه اتفاقی افتاد که ایشان تصمیم به این کار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر من شاید بهتر بود سرآسیایی با تمرکز بیشتری این کار را انجام می‌داد و در این شرایط به تمرکز همه برای دیدار فردا مقابل سایپا کمک می‌کرد.

او ادامه داد: به هر شکل ما باید این را بپذیریم که به مربیان جوان و بومی میدان بدهیم و برای همین هم ما ایشان را بعد از رفتن گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم. سرآسیایی یکی از سرمایه‌های این باشگاه و این شهر(مشهد) است، سال‌ها در همین مشهد و برای این شهرخودرو زحمت کشیده و نباید به راحتی اجازه دهیم او در این باشگاه نباشد.

مالک باشگاه شهرخودرو اضافه کرد: هنوز درباره استعفای سرآسیایی جلسه‌ای تشکیل ندادیم و فقط به دلیل کمبود زمان تا بازی با سایپا، کوزین را به‌عنوان سرمربی تیم معرفی کردیم و باید به سرآسیایی هم زمان بدهیم تا بیشتر فکر کند. ما برنامه‌ای برای از دست دادن سرمایه‌های باشگاه نداریم و در جلسه هیات مدیره که بعد از بازی با سایپا برگزار خواهد شد، درباره تصمیم سرآسیایی نظر خواهیم داد؛ او هم تا آن زمان در آرامش و سر صبر بیشتر فکر می‌کند.

۵ بهبود یافته استقلال در تمرین

تیم استقلال که خود را برای دیدار شنبه شب با تراکتور آماده می کند، امروز آخرین تمرین خود قبل از این مسابقه را برگزار کرد. نکته قابل توجه در تمرین امروز حضور 5 بازیکنی بود که پیش از این تست کرونای آنها مثبت شده بود و حالا با منفی شدن نتیجه تست دیروز در محل تمرین حضور یافتند. آرش رضاوند، مهدی قائدی، حسین پورحمیدی، مسعود ریگی و محمد دانشگر نفراتی بودند که روز های گذشته در قرنطینه بودند و حالا با منفی شدن نتیجه تست شان در تمرین امروز حاضر شدند تا برای مسابقه حساس روز شنبه با تراکتور آماده شوند.

کنایه تند وریا غفوری به مسئولین برگزار کننده لیگ

وریا غفوری یکی از بازیکنانی است که به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است خودش را در خانه قرنطینه کرده؛ او حالا به عنوان یکی از منتقدان ادامه لیگ برتر در شرایط بحرانی کرونا در یک استوری اینستاگرامی با هشتگ «فوتبال، قاتل خاموش» طعنه های تندی را به مسئولان سازمان لیگ زد.
غفوری در صفحه شخصی اش نوشت: «اینکه باید فوتبال شروع بشه، اصلا شکی نیست مثل مشاغل دیگر، مثل کشورهای دیگر اما یک نکته وجود دارد که همه اینو میدونیم. آیا واقعا پروتکل انجام شد؟ آیا امکانات لازم برای تمام تیم های حاضر در لیگ به طور یکسان وجود دارد؟ آیا فقط یک پاسخگو وجود دارد برای بازیکنان کرونایی، اگر خدای نکرده آینده شغلی شان با مشکل مواجه شود؟ من خودم موافق از سر گیر و اتمام لیگ هستم ولی با چه تمهیداتی؟ آنهایی که امروز باد در غبغب دارن و در مورد قدرت تیمی صحبت می کنند، چند ماه پیش بد جوری آروم و بی صدا بودن! کاش شرایط و امکانات و نحوه رسیدگی ها برابر بود.»
او در پایان نوشت: «این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که مسئولان برگزاری، باشگاه ها و کلیه عواملی که درگیر برگزاری بازی ها هستند توان لازم برای اجرای درست و دقیق پروتکل و کنترل کرونا را ندارند. ناگفته نماند که خود پروتکل نیاز به بازبینی دارد.»

سپاهانی ها بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده اند

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان که تیمش 2 امتیاز حساس را مقابل سایپا از دست داد و حالا در نقش جهان باید از پارس جنوبی جم میزبانی کند، حرف هایش را اینگونه در نشست خبری پیش از این بازی آغاز کرد: خوشحالم با تیمی بازی داریم که دنبال ارزش‌های فوتبال است. آقای افاضلی به دنبال فوتبال زیبا است و دفاعی بازی نمی‌کند. من خودم در تمام کلاس ها با ایشان بوده ام و دنبال این نیست که قشنگی فوتبال را بگیرد. آقای افاضلی دنبال فوتبال بازی کردن است. امیدوارم فردا بازی قشنگی باشد.

او سپس با اشاره به تیم خودش اضافه کرد: تیم ما نیز نشان داده چه فوتبال زیبایی انجام می‌دهد. باعث تاسف است که چرا زمین دستگردی چمن بلندی داشت و خشک بود اما با این حال 600 پاس دادیم و آمار خوبی درست کردیم. فکر می کنم در تاریخ لیگ دو بار اتفاق افتاده که تیمی به دروازه تیم دیگر شوتی نزده باشد. منتها بدشانس بودیم. با این حال فردا امیدوارم با زمین خوبی که فراهم شده، فوتبال خوبی بازی کنیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بهتر کردن تیمش دارد، گفت: همه تیم‌های بزرگ در نیم‌فصل دوم چنین شرایطی را دارند منتهی شرایط سپاهان عجیب است، طبق آمار از ابتدای فصل در هر بازی موقعیت‌های گلزنی فراوانی را داشتیم؛ برخی بازیکنان سپاهان هنوز به آن پختگی لازم نرسیده‌اند، تا بدانند لباس چه تیمی را بر تن دارند.

وجدانمان اجازه نداد مقابل نساجی بازی کنیم

حمیدرضا رجبی دستیار جواد نکونام در واکنش به صحبت هایی که اخیرا درباره وضعیت تیم فولاد و موارد کرونایی این تیم مطرح شده، گفتگویی را انجام داده که می خوانید:

باشگاه ما در کمال صداقت و راستگویی وضعیت اعضایش را اعلام کرد. متاسفانه تعداد زیادی از افراد درگیر این بیماری شدند و طبق نظر سازمان لیگ، دیدار این هفته ما و نفت مسجدسلیمان لغو شد. راستش را بگوییم این ماجرا و عدم بازی با نساجی به ضرر تیم فولاد تمام شد. ما در بهترین فرم آمادگی بدنی قرار داشتیم اما وجدانمان اجازه نداد تا در این دیدار حاضر شویم.
از صحبت‌های الهامی تعجب می‌کنم. اسامی و مدارک به مراجع داده شده. نمی‌دانم به دنبال چه چیزی هستند. اگر سرمربی تراکتور خیلی علاقه‌مند است، خودشان بیاید و از همه تست بگیرد و جواب آنها را هم در رسانه‌ها اعلام کند. این صحبت‌ها توهین به کادر پزشکی و وزارت بهداشت است که این چند ماه برای سلامتی جامعه و کنترل ویروس از جان خود گذشتند.

افاضلی: پرونده بازی استقلال را به فیفا می برم

هومن افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان درباره این مسابقه توضیح داد: باتوجه به این که هفته گذشته بازی مان برگزار نشد، طبیعتا یک مقدار در ریتم حرکتی مان خلل ایجاد شده اما با تمریناتی که داشتیم تا یک حدی آن را جبران کردیم و تلاش داشتیم عدم برگزاری بازی را تاحدی پوشش دهیم. از طرفی حریف ما سپاهان تیم ریشه دار و قدیمی است و موفق ترین مربی تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد. آقای قلعه نویی را به عنوان بزرگتر و پیشکسوت خیلی سال است که او را می‌شناسم، مربی فوق العاده ای است و همیشه هرجا که بوده هم حال را دارد و هم آینده را یعنی هم برای آینده بازیکن دارد و هم حال را به طوری سازماندهی کرده که در کورس قهرمانی باشد. سپاهان تیم بسیار باکیفیتی است و کمتر از کیفیتش امتیاز جمع کرده و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. امیدوارم بازی قشنگی شود برای هوادارانی که از خانه بازی را می‌بینند چون استادیوم ها که خالی هستند.

وی افزود: من به عنوان مربی پارس جم باید بگویم که ما تحت هیچ شرایطی بازی مجدد با استقلال نمی‌کنیم و حتی اگر سه امتیاز را به استقلال هدیه کنند بازهم ما با استقلال بازی نمی‌کنیم. تکلیف بازی از نظر من روشن است و مجموعه پارس جم نیز همین فکر را می‌کند که باید باتوجه به مستندات رای محکم صادر شود. اگر لازم باشد من شخصا این کیس را به فیفا می‌برم و با وکیلم در خارج از کشور صحبت کردم و ایشان یک نامه اولیه به فیفا زده و منتظر مستندات بیشتر است که پرونده را تکمیل کند و به فیفا بفرستد. این را هم بگویم که من دوست ندارم این کار را کنم.

میمبلا به بازی با استقلال نرسید

تراکتور در حالی از ساعت ۲۱ فردا شنبه به مصاف استقلال خواهد رفت که هیچ یک از نفرات خارجی خود را در این مسابقه حساس در اختیار نخواهد داشت و ویلیان میمبلا نیز که در ایران حضور دارد، به دلیل بیماری نمی‌تواند در فهرست نفرات ساکت الهامی قرار بگیرد.

میمبلا که پس از مجوز شروع کار به باشگاه‌های لیگ برتری، برخلاف جفرسون یوری و اوکاچا حمزویی در تمرینات تراکتور حضور داشت، مبتلا به کرونا شده و به همین دلیل در دیدار فردا مقابل استقلال غایب خواهد بود.

هافبک پرویی خوش تکنیک و شوت‌زن تراکتور که قبل از دیدار هفته بیست و دوم تیمش برابر نساجی مازندران دو شب را به دلیل سرماخوردگی شدید در بیمارستان سپری کرده و در این مسابقه هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود، در دیدار اخیرشان جزو فهرست قرار نگرفت.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران شهر خودرو سرآسیایی استقلال وریا غفوری سپاهان امیر قلعه نویی نساجی فولاد هومن افاضلی پارس جنوبی جم میمبلا تراکتور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران شهر خودرو سرآسیایی استقلال وریا غفوری سپاهان امیر قلعه نویی نساجی فولاد هومن افاضلی پارس جنوبی جم میمبلا تراکتور سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد