Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@10:25:11 GMT

سعادتمند: دیگران درباره استقلال صحبت نکنند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۳۱۳

سعادتمند: دیگران درباره استقلال صحبت نکنند

 احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص نگرانی هواداران درباره مصاف این تیم و پارس جنوبی جم گفت: ما همه تلاش خود را کردیم تا مقتدرانه در این بازی شرکت کنیم ولی همه می‌دانند به دلیل مثبت شدن تست کرونا برخی از اعضای تیم ما، راهی جم نشدیم. بر اساس جلسات متعدد برگزار شده و صحبت‌های دکتر خلیلیان سرپرست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی، ۹ مورد از تست‌های انجام شده از سوی آزمایشگاه معتبر بیمارستان مسیح دانشوری مورد قبول واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین و بر اساس فرمایش ایشان، بازی ما با پارس جنوبی جم معوقه تلقی خواهد شد.

او در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مسئولان تیم‌های مختلف در خصوص استقلال، بیان کرد: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می‌کنیم دیگران سکوت کنند و تنها درباره تیم خودشان صحبت کنند. یک فردی هم توهینی را در یک مکانی به معاونت پزشکی باشگاه استقلال انجام داد و از او می‌خواهم رسما عذرخواهی کند وگرنه ما ناچار به برخورد قانونی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: پنج بازیکن کرونایی استقلال در تمرین امروز حاضر شدند!/ عکس

مدیرعامل استقلال در واکنش به سوالی درباره نگرانی هواداران از غیبت چند بازیکن این تیم به دلیل ابتلا به کرونا هم گفت: حیف که نمی‌توانم برای تیمم بازی کنم وگرنه این کار را می‌کردم. باشگاه استقلال، پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و بزرگترین تیم ایران است. مطمئن باشید حتی اگر تیم امیدمان در ادامه مسابقات وارد زمین شود، از نام و حیثیت این باشگاه بزرگ دفاع می‌کند. حتی اگر شده با تیم امیدمان بازی کنیم، شرفمان را نمی فروشیم. اگرچه که باید در چند جبهه بجنگیم. برای ما فقط مستطیل سبز و دیدارها و نتایجش تعیین کننده نیست که اگر تعیین کننده بود، هرکس به خودش اجازه نمی‌داد هر حرفی را بیان کند.

سعادتمند در خصوص اقدام منصوریان مبنی بر بخشیدن دو میلیارد مطالباتش به این باشگاه هم گفت: هفته آینده تعداد دیگری از بزرگان استقلال هم به باشگاه مراجعه می‌کنند تا به خاطر عشق به استقلال و نام بزرگ این باشگاه، مطالبات خود را ببخشند. این می‌تواند زمینه‌ای برای سایر عزیزان شود تا این عمل جوانمردانه را انجام دهند.

257 251

کد خبر 1408718

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: احمد سعادتمند باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند

ستاره منچسترسیتی فصل پیش مقابل رئال مادرید درخشید اما ظاهرا هیچ وقت تصاویر بازی برگشت را نگاه نکرده است. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم به میزبانی استادیوم اتحاد و با نتیجه 3-3 ای که در بازی رفت رقم خورد. 

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی در کنار پپ گواردیولا حاضر شد و در مورد این بازی صحبت کرد. 

جای تعجب ندارد که دوباره در این موقعیت (صدرنشین) هستیم. همه سختی ها از حالا شروع می شود و ما خیلی خوشحالیم که دوباره می توانیم برای همه جام ها بجنگیم. کار ساده ای نیست. راستش را بخواهید، انتظار نداشتیم هر دو تیم لیورپول و آرسنال امتیاز از دست بدهند. حالا همه چیز دست ماست ولی شاید طی دو هفته همه چیز عوض شود. هنوز هم ظرف یک هفته می توانیم هر سه جام را از دست بدهیم. پس فقط باید بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم. 

 هدف منچسترسیتی 

راستش را بخواهید، بازی 4-0 فصل قبل را دیگر هیچ‌وقت نگاه نکردم. در مورد دو فصل کاملا متفاوت صحبت می کنیم. در فوتبال هیچ مسابقه ای مثل قبل تکرار نمی شود.  هدف ما کسب چهارمین قهرمانی لیگ برتر به طور متوالی، قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا و تکرار قهرمانی سه گانه فصل گذشته است.

 الگوهای برناردو سیلوا

لوکا مودریچ و تونی کروس؟ قطعا الگو و الهام بخش من هستند چون در همان پستی بازی می کنند که من بازی می کنم. در مورد یک فصل صحبت نمی کنیم، حدود 15 فصل است که آنها را در چنین سطحی می بینیم؛ آن هم با این همه دستاورد و نکته جذاب این است که همچنان به کارشان ادامه می دهند. 

تاثیر دی بروین روی منچسترسیتی

وقتی کوین دی بروین حضور دارد، همه چیز فرق می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان نسل ماست. بازگشت او انگیزه بزرگی برای تیم است و امیدواریم روز خوبی داشته باشد زیرا وقتی در فرم ایده‌آل باشد، متوقف کردن او بسیار دشوار است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند
  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم