Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:46:46 GMT

کلین شیت بی دردسر رادو در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۴۴۶

بوژیدار رادوشوویچ بدون ثبت حتی یک سیو نیمه اول را به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول بازی پرسپولیس و ماشین سازی در حالی به پایان رسید که تیم میزبان فرصت چندانی را خلق نکرد و نتوانست دروازه بوژیدار رادوشوویچ را تهدید کند. او که دومین بازی خود در غیاب علیرضا بیرانوند را سپری می‌کند، در آخرین دقایق نیمه اول یک اشتباه داشت که بازیکنان ماشین سازی موفق به استفاده از آن نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رادو این فصل در بازی های مختلف با عملکرد بسیار خوب خود 8 کلین شیت را سیو کرده و حالا با نهمین کلین شیت فصل تنها یک نیمه فاصله دارد. البته باید دید که در نیمه دوم ماشینی ها چه عملکردی خواهند داشت و آیا موفق به موقعیت سازی خواهند شد یا خیر؟

 

 


باتوجه به جدایی بیرانوند، رادوشوویچ فرصت این را دارد که پس از این شش بار دیگر هم دروازه اش را بسته نگه دارد و به آمار 15 کلین شیت در 16 بازی برسد که البته دستیابی به آن کار بسیار سختی است.

بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران کلین شیت نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد شش بر یک از سد قرقیزستان گذشته و به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و ایران در نهایت با غلبه‌بر قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و جواز حضور در جام‌جهانی ازبکستان را هم به‌دست آورد.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، اصغر حسن زاده و مهدی کریمی (۲ گل) به ثمر رساندند. شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

این دیدار در نهایت با نتیجه شش بر یک به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا شاگردان شمسایی علاوه‌بر کسب مجوز جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند. تیم قرقیزستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام خواهد بود.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و قرقیزستان

کد خبر 747566

دیگر خبرها

  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)