Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، برهم صالح رئیس جمهور عراق، در بیانیه‌ای به مناسبت سومین سالگرد آزادسازی شهر موصل از نقش مرجعیت دینی در مبارزه با داعش و تحقق پیروزی در این کشور و همچنین کمک رسانی کشورهای دوست در این خصوص قدردانی کرد.

وی اعلام کرد: تلاش ها تا زمان نابودی تمام عناصر باقیمانده از تشکیلات تروریستی داعش و تروریسم و هم چنین جنایت و فساد با تمام عناوین آن متوقف نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهم صالح افزود: ما تا زمانی که آخرین آواره و مهاجر عراقی به منزل خود در شرایط امن بازنگشته خاطرجمع نخواهیم شد.

برهم صالح بیان داشت: تا زمانی که شهرهای ویران شده بازسازی نشود و زندگی نابود شده به آنها دوباره باز نگردد ما از پای نخواهیم نشست.

رئیس جمهور عراق افزود: پیروزی و آزاد سازی شهر ها در برابر ما به عنوان مقامات کشور مسئولیت پیشبرد عراق و نهادهای کشور و همچنین بازگرداندن اعتماد را قرار می دهد.

وی در ادامه گفت: ما موصل را آزاد کرده و شهرها و روستاهای خود را با فداکاری های بزرگ و شجاعت قهرمانان و اراده و اتحاد تمام عراقی ها به کشور بازگردانیم.

کد خبر 4970523 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: برهم صالح عراق داعش ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا لبنان ایران روسیه عربستان سعودی دونالد ترامپ فلسطین افغانستان سوریه ترکیه الحاق کرانه باختری برهم صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن بیانیه به این شرح است:

رسانه ملی فراگیرترین و مهمترین رسانه، دانشگاه کشور، نقش بی‌بدیلی در تربیت دینی جامعه و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ابعاد داخلی و بین‌الملی دارد.   این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی ضمن ایجاد طراوات معنویت، امید و ایمان در متن و بطن جامعه در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.   گواه این درخشش ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش‌آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع طلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی محفل نمود بارز آن بوده است.   در دیگر سو رسانه ملی با ایجاد ظرفیت‌های جدید و تولید برنامه‌های متنوع و متعدد در قالب‌های مختلف ضمن هم‌افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند را فراهم کرد.   برهمین اساس نمخیندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صدا و سیما مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته و تلاش‌های رئیس سازمان صدا و سیما جناب آقای دکتر پیمان جبلی و همکاران پرتلاش و سختکوش ایشان را در رسانه ملی اعلام می‌دارند.

دیگر خبرها

  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)
  • استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • دولت عراق آسمان این کشور را مسدود کرده و تمام پروازها تا صبح یکشنبه لغو شده‌اند (فیلم)