Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، استاندار کردستان در حکمی مختار جعفری را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری سروآباد منصوب کرد.

جعفری از نیرو‌های فرمانداری است که سابقه بیش از ۱۰ سال خدمت را در کارنامه کاری خود دارد.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب سرپرست استاندار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد

مدیر حج و زیارت استان کردستان از مشخص شدن زمان اعزام زائران حج عمره این استان به سرزمین وحی خبر داد.

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان، اظهار کرد: پس از گذشت ۱۰ سال اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته خواهد شد که در مرحله اول اعزام‌ها سه کاروان از استان کردستان در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت سال جاری از محل فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کاروان‌های کردستان مربوط به شهرهای سنندج، سقز و بانه است، افزود: گروه اعزامی از شهرستان سنندج در ساعت ۱۳:۳۰ روز یک‌شنبه دوم اردیبهشت از محل پایانه مسافربری سنندج‏ - تهران (محوطه باز داخل ترمینال از پشت، جنب مرکز تعویض پلاک) به سمت تهران حرکت خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان کردستان ادامه داد: گروه اعزامی از شهرستان سقز نیز ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه، سوم اردیبهشت از محل شهرک دانشگاه، جنب سرای سالمندان، مسجد محوی به سمت تهران برای اعزام به سرزمین وحی حرکت می‌کنند.

شیرزادی اضافه کرد: گروه اعزامی از شهرستان بانه هم ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه سوم اردیبهشت از محل خیابان شهید سلیمانی، جنب مسجد اقبالی به سمت تهران حرکت خواهند کرد.

وی گفت: این کاروان‌ها ۸۵ نفره بوده است که در مجموع در این مرحله ۲۵۵ زائر از استان کردستان به سرزمین وحی، اعزام خواهند شد.

کد خبر 746629

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران
  • زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد