Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطوط هواپیمایی امارات اعلام کرد که مسافران 10 کشور از جمله ایران و برخی ایالت‌های آمریکا پیش از سوار شدن به هواپیماهای این خطوط هوایی باید گواهینامه عدم ابتلا به ویروس کرونا داشته باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هواپیمایی امارات اعلام کرد که مسافران 10 کشور که قصد دارند از این خطوط هواپیمایی استفاده کنند باید گواهینامه عدم ابتلا به ویروس کرونای جدید را از یکی از آزمایشگاه‌های معتبر در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمای امارات اعلام کرد که گواهینامه عدم ابتلا، از یکی از آزمایشگاه‌های مورد اعتماد دولت امارات عربی متحده در کشور مبدا نیز قابل قبول می‌باشد.

بر اساس اعلام خطوط هواپیمایی امارات، کشورهای ایران، روسیه، هند، ‌مصر، پاکستان، افغانستان، بنگلادش، فیلیپین و تانزانیا قبل از سوار شدن به هواپیماهای این شرکت باید گواهینامه مذکور را داشته باشند.

همچنین مسافران تعدادی از ایالت‌های آمریکا نیز پیش از ورود به امارات از طریق دوبی نیز باید گواهینامه عدم ابتلا به ویروس کرونا را داشته باشند.

بر اساس اعلام خطوط هواپیمایی امارات، این گواهینامه‌ها نباید بیشتر از 96 ساعت قبل از پرواز صادر شده باشد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: امارات آمریکا ایران افغانستان خطوط هواپیمایی امارات داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)

به گزارش ورزش سه، هافبک ملی‌پوش شباب الاهلی با گل زیبایی که روز گذشته وارد دروازه اتحاد کلبا کرد، در تیم هفته لیگ ادنوک جای پیدا کرد.

سعید روز گذشته کل دوم الاهلی را با یک شوت دقیق از شلوغی داخل محوطه جریمه به ثمر رساند تا برای دومین هفته متوالی بدرخشد و گلزنی کند.

این در حالی است  که او در این بازی سه موقعیت هم خلق کرد و شش کنش دفاعی هم داشت.

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • چه مردانی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستند؟
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)