Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی نیکی کریمی، امیر آقایی و امین حیایی، مقابل دوربین سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی به پایان رسید. به همین مناسبت، امیر آقایی، پستی اینستاگرامی را به اشتراک گذاشت.

این بازیگر با انتشار عکسی از خود در حال استراحت روی یک نیمکت فلزی، نوشت: «آقازاده هم تمام شد. زحمت بسیاری برای ساختش کشیده شده ، امیدوارم خوشایندتان باشد، و دست مریزاد و خسته نباشید می‌گویم به تک تک عوامل پروژه «آقازاده»/ استراحتِ میانِ دو پلان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

View this post on Instagram

#آقازاده هم تمام شد، زحمت بسياري براي ساختش كشيده شده ،اميدوارم خوشايندتان باشد، و دست مريزاد و خسته نباشيد مي گويم به تك تك عوامل پروژه آقازاده عكس:@محمد_دارايي استراحتِ ميانِ دو پلان

A post shared by Amir Aghaee (@amir_aghaee) on Jul 10, 2020 at 4:22am PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال آقازاده امیر آقایی نیکی کریمی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز شنبه (۲۵ فروردین‌ماه) طی آیینی به مناسبت عید فطر از همه فعالان صنعت پتروشیمی خواست اهتمام جدی و هم‌افزایی بیشتری در مسیر تحقق اهداف راهبردی سال ۱۴۰۳ داشته باشند.

وی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش و مسئولیت فعالان صنعت پتروشیمی را مضاعف کرده است، یادآور شد: بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان امسال نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد تولید و توسعه اقتصادی کشور دارد.

این آیین با حضور اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و مدیران ارشد این صنعت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مستندی از زندگی پری صابری/ فیلمی که ساختش ۴ سال طول کشید
  • دیدار ارتشیان با نماینده ولی فقیه
  • تکمیل طرح ملی جی نَف تا پایان دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • فیلم/ماهم همینطور هموطن زحمت‌کش و باصفا!
  • آقایی‌پور: هر چه داریم از هواداران خوزستانی است