Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:46:03 GMT

مظفری: پنالتی پرسپولیس واضح بود

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۰۰۳

مظفری: پنالتی پرسپولیس واضح بود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس در دیدار با ماشین‌سازی کاملاً درست بوده است. - اخبار ورزشی -

نوید مظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره قضاوت رضا کرمانشاهی در دیدار ماشین‌سازی - پرسپولیس اظهار داشت: این بازی سه صحنه مشکوک داشت، اولین صحنه پنالتی پرسپولیس بود که به نظرم خیلی واضح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ماشین‌سازی فقط پای مهاجم پرسپولیس را زد. شنیدم برخی افراد گفته‌اند سخت‌گیرانه بوده است، ولی به نظر من پنالتی کاملاً واضح بود.

وی ادامه داد: در دقیقه 86 هم بازیکن ماشین‌سازی خودش را داخل محوطه جریمه پرسپولیس روی زمین انداخت که به نظرم شبیه‌سازی و مستحق دریافت کارت زرد بود.

کارشناس داوری کشورمان درباره اخرج شاهین ثاقبی نیز توضیح داد: این اخراج سخت‌گیرانه بود. وقتی بازیکنی کارت زرد دارد، باید کارت زرد دومش به نحوی باشد که جای هیچ بخششی نباشد. به نظرم در این صحنه داور کمی سخت‌گیرانه عمل کرد.

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با ماشین ِ مهاجری یک گام دیگر به جام نزدیک شد/ ترابی انتقام علیپور را از لک گرفت

انتهای پیام/

 

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... مهاجری: الان بحث این نیست که چرا به پرسپولیس باختیم/ آمادگی لازم را برای بازی‌های سنگین نداریم گل‌محمدی در نشست خبری دیدار ماشین‌سازی - پرسپولیس شرکت نکرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس ماشین سازی تبریز فوتبال پرسپولیس ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش‌سه"، این متن اعتراضی در واکنش به تصمیمات داوری یک روز پس از پیروزی سبزپوشان در ورزشگاه خانگی منتشر شده که موفق شدند با دو گل آلومینیوم را شکست دهند تا در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

این متن اعتراضی با ضمیمه شدن ویدئویی روی رسانه رسمی باشگاه قرار گرفته و به شرح زیر است: 

پنالتی‌ترین پنالتی‌ها که گرفته نشد.
در این ویدیو شاهد سرنگونی بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن در محوطه جریمه تیم‌های استقلال خوزستان، شمس آذر و آلومینیوم هستید که داوران اعتقادی به پنالتی نداشتند اما به زعم کارشناسان داوری می‌بایست برای سبزپوشان اصفهانی پنالتی اعلام می‌شد.
این در حالی است که تمام این تصمیمات در شرایطی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن در فولادشهر اتخاذ شده که نتیجه مسابقه در آن لحظه صفر بر صفر بوده و اعلام پنالتی می‌توانست نتیجه مسابقه را به نفع سبزپوشان تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است