Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  رسانه‌های استرالیا گزارش کرده‌اند که علت بروز ناگهانی موج دوم کرونا در ایالت ویکتوریای این کشور (به مرکزیت شهر ملبورن)، احتمالا اقدام نگهبانان امنیتی هتل در برقرار کردن رابطه جنسی با مسافران قرنطینه شده در این شهر بوده است.

به گزارش یورو نیوز، مسئولان شهری و مقامات پلیس ایالتی پس از آن به ارتباط این افراد با بالا رفتن ناگهانی آمار مبتلایان کرونا شک بردند که مشاهده کردند اغلب مبتلایان جدید در این ایالت، ماموران بخش امنیتی دو هتل قرنطینه شده در ملبورن (هتل پنج ستاره استمفورد پلازا و هتل سوانستون) همچنین کسانی بوده‌اند که با آنان تماس داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ماموران که برای یک شرکت امنیتی کار می‌کنند، از طرف دولت استرالیا استخدام شده بودند تا از هتل‌های محل اسکان مسافران مبتلا به کرونا محافظت کنند و کار‌های مربوط به نگهبانی را انجام دهند.

در پی آغاز شیوع بیماری کووید۱۹مقامات استرالیا در چارچوب یک طرح، تمامی مسافران خارجی را که تست کرونای آنان مثبت شده بود با آمبولانس به هتل‌های موسوم به «قرمز» منتقل کردند. ۱۵ هتل در ملبورن برای اجرای این طرح داوطلب شده و مسافران خارجی مبتلا را پذیرفته بودند.

در پی افشای ماجرای رابطه جنسی نگهبانان امنیتی هتل با شماری از مسافران، دولت ایالتی ویکتوریا اعلام کرد که در این زمینه تحقیقی قضایی به عمل خواهد آورد.

دانیل آندروز، نخست‌وزیر ایالت ویکتوریا با بیان اینکه دولت ۳ میلیون دلار برای انجام این تحقیق کنار گذاشته است، گفت: «تقریبا واضح است که آنچه در آنجا روی داده کاملا غیرقابل قبول بوده و ما باید دقیقا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است.»

آمار مبتلایان روزانه ایالت ویکتوریای استرالیا، بعد از موج اول بیماری کووید۱۹، برای بیش از سه ماه حدودا زیر ۲۰ ابتلای جدید بود. این در حالی است که از دو هفته پیش به این سو آمار مبتلایان روزانه در این ایالت به بیش از ۲۵۰ نفر در روز رسیده است.

لیزا نویل، وزیر امور حوادث غیرمترقبه استرالیا در این باره گفت: «من عصبانی هستم، افراد یا شرکت‌ها مسئله را به اندازه کافی جدی نگرفته‌اند و حالا ما این شیوع را داریم. آن‌ها باعث شدند استرالیایی‌ها گرفتار شوند.»

تا کنون حدود ۹ هزار نفر در استرالیا به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده و ۱۰۶ نفر نیز جان باخته‌اند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، ویروس کرونا ، کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد

مسعود سرگلزائی رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته توسط این اداره کل نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن انجام شد.

مسعود سرگلزائی گفت: اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در مقوله پدافند غیرعامل و حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور است که بویژه در این استان از دامپزشکی می‌توان به عنوان خط مقدم مقابله با تهدیدات زیستی یاد کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی در جهت ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل دامپزشکی استان نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی یک‌هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ