Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهان حشد شعبی عراق از افزایش سطح امنیتی استان های عراق و همچنین دستگیری یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در الانبار خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المعلومه، مقامات حشد شعبی در استان الانبار عراق خبر دادند که نیروهای دستگاه امنیتی این کشور موفق شده اند با کمین بر سر راه تروریست های تکفیری در شرق الرمادی، یکی از مهم ترین فرماندهان گروه تروریستی داعش را بازداشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فرمانده ارشد حشد شعبی در این باره به المعلومه گفته است: نیروهای واحد ضد تروریسم دستگاه امنیتی با کمین در گذرگاه تروریست های داعش در منطقه «کوریکم» واقع در شرق الرمادی یکی از جنایتکارترین سرکردگان داعش را به اسارت گرفتند.

این منبع که خواست، نامش فاش نشود، درباره مشخصات فرد دستگیر شده توسط نیروهای امنیتی عراق توضیح داده است: این فرد از جمله سرکردگان مهم داعش است که در عملیات های مختلفی از جمله، حمله به مقر نیروهای امنیتی و شهروندان عراقی در زمانی که تروریست ها بر استان الانبار سیطره داشتند، نقش مهمی را ایفا کرده است. وی همچنین در قتل عام فجیع نیروهای ارتش و پلیس عراق نیز دست داشته است.

موفقیت حشد شعبی عراق در ایجاد کمربند امنیتی به طول 15 کیلومتر

فرماندهان حشد شعبی ( نیروهای مردمی) از ایجادکمربند امنیتی به طول 15 کیلومتر از استان دیاله تا استان صلاح الدین عراق خبر دادند.

عراق|ادامه عملیات امنیتی حشد شعبی؛ کشف شبکه تونل‌های داعش در موصل

صادق الحسینی مقام عالی نیروهای مردمی عراق در این رابطه اظهار داشت: نیروهای عراقی با ایجاد یک کمربند امنیتی به طول 15 کیلومتر میان دو استان صلاح الدین و دیالی سعی می کنند از ایجاد هر گونه خطری از سوی تروریست های تکفیری تا شعاع 70 کیلومتری شمال بعقوبه و روستاهای موجود در این منطقه جلوگیری کنند.

حسینی در پایان گفت: نیاز به حضور حشد شعبی در این مناطق به شدت حس می شود؛ این نیروها با توجه به قدرت و تجربه ای که در شکست عملیات گروه های تروریستی در مناطق مختلف کشور به دست آورده اند می توانند به عنوان یک وزنه در راستای تامین امنیت مناطق غیرنظامی عمل کنند.

انتهای پیام/

R7532/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط داعش | گروه تروریستی داعش کشور عراق بسیج مردمی عراق |حشد الشعبی بیشتر بخوانید... عراق| الفیاض: پیروزی بر تروریسم بدون فداکاری حشد شعبی و ارتش ممکن نبود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش گروه تروریستی داعش کشور عراق بسیج مردمی عراق حشد الشعبی داعش اخبار عراق حشد الشعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

رییس جریان حکمت ملی عراق در نشستی گفت: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود