Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  این بیانیه که  به امضای آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و آیت الله محمودمحمدی عراقی و آیت الله امان نریمانی نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه شهرستان‌ها و حوزه‌های علمیه استان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل این بیانیه به این شرح است:

﴿یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ﴾ (الصف: ۸)

«اخیراً در فضای سیاسی کشور، شاهد نامه‌های سرگشاده‌ای هستیم که نه از سر دلسوزی، که به طریق اولی، هم داستان شدن با معاندین و ضد انقلاب و استکبار جهانی، با چشم بستن بر روی پیشرفت‌های شگرف و بی بدیل کشور اعم از داخلی و بین المللی، که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی و نظامی به دست آمده، علت مشکلات اخیر کشور را، غیر از مسببین واقعی آن دانسته، که این حرکت غیرمنصفانه، مصداق آب در آسیاب دشمن ریختن است.

جای بسی شکرگذاری است که ایران اسلامی امروز، تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قلّه‌های سرافرازی و موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرده، که همین افتخارات بزرگ، کشور را در منطقه و جهان به عنوان قدرت اثر گذار در معادلات سیاسی، نظامی و فرهنگی، تبدیل کرده است، لذا بایسته است همگان با حفظ وحدت همه جانبه که حماسه‌های بزرگ ملت را در همه ادوار انقلاب اسلامی متجلی کرده است و برکات متعدد و کم نظیری را برای کشور به همراه داشته، در راه اقتدار و پیشرفت کشور با نشاط، روحیه و امید موجبات ترقی همه جانبه مملکت را بیش از پیش تضمیین نماییم؛ لذا اینجانبان، ضمن محکومیت این اقدامات ناسنجیده، که نشان از عدم بصیرت و موقعیت شناسی برخی افراد که چشم خود را بر روی حقایق بزرگ کشور بسته‌اند و خود بیشتر از دیگران واقف می‌باشند که مسبب اصلی اتفاقات اقتصادی کیست، بنابراین به جای درک موقعیت کشور و ارایه راهکار مناسب و کمک به بهبود وضعیت و رفع مشکلات، روشی غیر منطقی را پیش گرفته که حاصلی غیر از تفرقه و دلسردی مردم شریف ایران اسلامی را در پی ندارد.

بدخواهان بدانند، علمای مجاهد و بصیر این خطه شهیدپرور، همگام با سایر مردم ولایت مدار استان گوش به فرمان امام خود هستند و ضمن محکوم کردن پندار‌ها و اقدامات بی بصیرتان، آمادگی کامل دارند با ایجاد روحیه امید و همدلی افتخارات بزرگ و بی‌مانند ایران اسلامی را به گوش جهانیان اعلام نمایند و در ابعاد مختلف اجتماعی خصوصا تنویر افکار عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.»
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

خلیل الحیه معاون رهبر حماس در نوار غزه اعلام کرد که ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی امروز چهارشنبه در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید.

او با اشاره به اینکه طوفان الاقصی راه را بر طرح‌های دشمن برای کوچاندن ملت فلسطین بست، گفت که این عملیات ضربه‌ای پیشدستانه به دشمن قبل از حمله به غزه بود.

این مقام ارشد حماس خاطر نشان کرد: آزادی اسرا از زندان‌های دشمن یکی از اهداف نبرد طوفان الاقصی بود. مقاومت در این نبرد آرمان فلسطین را در سراسر جهان زنده کرد.

الحیه با تاکید بر اینکه مقاومت تصویر حقیقی دشمن جنایتکار صهیونیستی را به دنیا نشان داد، افزود: مقاومت کذب ادعاهای دشمن و ارتش شکست خورده آن را برملا کرد. ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد.

حماس: صهیونیست‌ها تنها به دنبال آزای اسرای نظامی بودند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی