Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور ترویج گفتگوهای سالم میان کاربران، امکان سنجاق کردن نظرات به پست های اینستاگرام فراهم شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ این قابلیت که دو ماه پیش وارد مرحله تست شد حالا به صورت گسترده در اختیار کاربران اینستاگرام در سراسر دنیا قرار گرفته است و با کمک آن می توانید حداکثر سه کامنت را به پست های خود پین یا سنجاق کنید تا در بالاترین بخش نمایش داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان سنجاق کردن نظرات به پست های اینستاگرام همزمان با قابلیت حذف انبوه پست های قدیمی در این پلتفرم و فیسبوک (شرکت مادر اینستاگرام) ارائه می شود. طبق اعلام اینستاگرام این قابلیت به کاربران کمک خواهد کرد که کنترل بیشتری روی گفتگوهای صورت گرفته در این پلتفرم داشته باشند و با کمک آن دنبال کنندگان خود را تشویق به انتشار نظرات مثبت کرده و آنها را از قرار دادن کامنتهای منفی منع کنند.

یکی از سخنگویان اینستاگرام در این باره گفته است: با این کار شما میتوانید برای کاربران خود مشخص کنید که با چه ادبیاتی صحبت کنند و با پین کردن حداکثر سه کامنت تعامل بهتری با آنها داشته باشید.

برای سنجاق کردن نظرات به پست های اینستاگرام کافیست که روی کامنت مورد نظرتان انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا چند آپشن از جمله ریپورت یا گزارش کردن، حذف و یا پاسخگویی برایتان نمایش داده شود. چهارمین گزینه هم به شما اجازه می دهد کامنت را بالای پست خود سنجاق کنید.

هدف نهایی اینستاگرام از معرفی این قابلیت به صورت انبوه مقابله با قلدری آنلاین و رفتارهای سمی در فضای مجازی است. علاوه بر پین کردن کامنت ها، اینستاگرام از یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی نیز رونمایی کرده به صورت خودکار کامنتهای مضر را بلاک میکند.

این پلتفرم اجتماعی که به فیسبوک تعلق دارد پیشتر ابزارهای دیگری را ارائه کرد که امکان محدود کردن بینندگان محتوای یک پست را در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می دهد و با کمک آن میتوانید مشخص کنید چه کسی محتوای شما را ببیند و چه کسی نبیند. یکی دیگر از امکانات جدید اینستاگرام قابلیت کنترل تگ هاست که به شما اجازه می دهد روی پست هایی که در آنها تگ می شوید کنترل بیشتری داشته باشید.

این ابزار سه گزینه را برای تگ شدن پیش روی شما قرار می دهد:

همه میتوانند شما را تگ کنند

تنها افرادی که شما را می شناسند میتوانند تگ تان کنند

هیچکس نمی تواند شما را در یک کامنت، کپشت یا استوری تگ یا منشن کند

و شما به عنوان کاربر از میان این موارد یکی را انتخاب می کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی هوش مصنوعی برنا اینستاگرام پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است

کسانی که علاقه‌مند به امتحان کردن تیک تاک نوتز هستند، اکنون می‌توانند با استفاده از حساب‌های تیک تاک موجود خود برای این سرویس ثبت نام کنند. در حالی که این شرکت هنوز رسما در دسترس بودن این اپ جدید را اعلام نکرده است، اما اکنون در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور کانادا عرضه می‌شود.

جالب است که در زمان نگارش این مقاله، این برنامه هنوز در ایالات متحده در دسترس نیست. این عرضه تدریجی کارشناسان را شگفت‌زده نکرده است چراکه برنامه به تازگی راه‌اندازی شده است و تیک تاک ممکن است بخواهد بازخورد کاربران را قبل از گسترش جهانی مورد بررسی قرار دهد.

به نظر می‌رسد تیک تاک نوتز حول اشتراک‌گذاری عکس‌ها باشد، در حالی که برنامه اصلی تمرکز خود را بر روی ویدیو‌های کوتاه حفظ می‌کند. برخلاف اینستاگرام، فید این اپ جدید دارای شبکه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به چندین پست نگاه کنند. البته این قابلیت وجود دارد که مخاطب روی یک پست جداگانه کلیک کند تا آن را در حالت تمام صفحه ببیند و نظرات خود را بخواند یا به اشتراک بگذارد.

در غیر این صورت، برنامه شباهت‌هایی با اینستاگرام دارد، مانند پشتیبانی از چرخ فلک‌های عکس، فید‌های زمانی و الگوریتمی، کنترل‌های نظرات و موارد دیگر.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اینستاگرام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی
  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • کامنت موشن| سرگذشت یک غریق
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • کامنت موشن| غم بقیع
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس