Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوناچیچ اولین بردش را با ذوب آهن دشت کرد.

در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران، دو تیم شاهین و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 5 بر 1 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار طرفداری، لوکا بوناچیچ، سرمربی ذوب آهن درخصوص این بازی گفت:

ما قبل از هرچیز خواستیم یک فوتبال خوب را به نمایش بگذاریم و امیدوار بودیم که حریف را غافلگیر کنیم که چنین نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توپ های بلند و بازی مستقیم توانستیم برنامه خود را خوب پیاده کنیم. خیلی ها به آنالیز خیلی بها می دهند در فوتبال ایران اما کار اصلی را بازیکنان انجام می دهند.

چیزی که جالب بود، این بود که آقای کریمیان که مربی شاهین است، در زمانی که من در فوتبال ایران بودم، بازیکن من بود و بسیار با استعداد و تکنیکی و خوب بود. برای من خیلی عجیب است که الان که مربی شده است به دنبال توپ های بلند است مثل پیکان تهران. بازیکنی که خودش تکنیکی بود و روی زمین بازی می کرد اینگونه مربیگری کند. من فکر می کنم که کریمیان اگر روی زمین بازی کند، تیمش خیلی بهتر از این می تواند باشد و حتی می تواند در لیگ برتر نیز بماند. من از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت می کنم. در باشگاه هایی که بودم و ایشان را در اختیار داشتم، او را پسر خوبی می دیدم و خاطراتی خوبی از او دارم.

وی در مورد داوری گفت:

می دانید که خیلی نمی توانیم در کار داوری ورود کنیم. اما طبق تجربه، 2 پنالتی در بازی قبل علیه ما بود اما من ورود نمی کنم. خدا را شکر که اینقدر خوب بودیم در این بازی که اشتباهت داوری خللی در کار ما وارد نکند. 

وی در مورد کرونا گفت:

اگر قرار است، بازی لغو شود، کل لیگ لغو شود و اگر قرار بر ادامه بازی ها است تمام بازی ها برگزار شود. نمی شود 50-50 بود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار که هفته گذشته را با درد شدید دیسک کمر سپری کرد و حتی برای ساعاتی در بیمارستان هم بستری شد، حالا با تسکین درد توانسته به تمرینات تیمش اضافه شود.

او که در بازی با پرسپولیس 90 دقیقه کنار خط حضور داشت، از نمایش شاگردانش برابر پرسپولیس راضی بود و به زعم او ناداوری باعث شد تا تیمش نتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

با این حال اکنون تیم او آماده بازی حساس مقابل سپاهان می‌شود و ملوانی‌ها امید زیادی دارند تا با پیروزی در این دیدار حساس بتوانند به رتبه سوم جدول صعود کنند.

دیگر خبرها

  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم