Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. هدف ما این بود قبل از هر چیزی فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و خیلی امیدوار بودیم که حریف را غافلگیر کنیم که خوشبختانه همین اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین با ارسال توپ‌های بلند و بازی مستقیم  به ما کمک زیاد کرد.

او افزود: بازیکنانی که به زمین می‌روند کار اصلی را انجام می‌دهند. زمانی که من در فولاد بودم کریمیان بازیکن من بود. او یک بازیکن با استعداد، تکنیکی و خیلی خوب بود و برای من جای تعحب داشت که تیم او فقط به دنبال استفاده از توپ‌های بلند بود. اگر شاهین روی زمین بازی کند می‌تواند در لیگ بماند. از صمیم قلب آروز می‌کنم کریمیان و همکارنش موفق باشند.

بیشتر بخوانید

شاهین بوشهر یک - ذوب آهن ۵/ سقوط بدون میشو ادامه دارد

بوناچیچ درباره داوری گفت: ما نمی‌توانیم به موضوع داوری وارد شویم. من سال‌ها در فوتبال تجربه دارم. به موضوع داوری وارد نمی‌شوم.  خوشبختانه آن قدر خوب بودیم و گل‌های زیادی زدیم که اتفاقات داوری ما را خیلی اذیت نکرد.

سرمربی ذوب آهن در پایان در مورد صحبت مسئولان تیمش مبنی بر خطرناک بودن سفر به بوشهر به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا در این شهر بیان کرد: کسی نمی‌دانست چه اتفاقی می‌افتد. اگر قرار است لیگ برگزار شود، همه تیم‌ها باید بازی کنند و اگر قرار نیست برگزار شود، همه تیم‌ها نباید بازی نکنند. نمی‌شود با احتمال به جلو رفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود