Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند، همه باید بازی کنند و نمی‌شود پنجاه، پنجاه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لوکا بوناچیچ در نشست خبری بعد از دیدار برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: آماده بودیم یک فوتبال خوب بازی کنیم و می‌دانستیم می‌توانیم حریف را غافلگیر کنیم. تیم میزبان با بازی مستقیم به ما کمک کرد تا بتوانیم برنامه‌مان را خوب اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص آنالیز تیم شاهین بوشهر عنوان کرد: خیلی‌ها به آنالیز بها می‌دهند اما بازیکن‌ها در زمین کار را تمام می‌کنند. چیزی که من را غافلگیر کرد، کریمیان بازیکن من بود. او خیلی بااستعداد و فنی بود. برایم عجیب بود چرا از بازی مستقیم و توپ‌های بلند استفاده می‌کرد؛ با اینکه خودش بازیکن تکنیکی بود. فکر می‌کنم باید روی زمین بازی کند و می‌تواند در لیگ بماند. آرزو می کنم کریمیان و شاگردانش موفق شوند.   سرمربی ذوب‌آهن در خصوص داوری این دیدار گفت: ما سرمربیان نمی توانیم در رابطه با داوری حرف بزنیم. سالهای سال است از فوتبال تجربه دارم. اینجا دو پنالتی و کارت قرمز علیه ما بود. درباره داوری ورود نمی‌کنم. ما آنقدر خوب بودیم که اتفاقات داوری خیلی ما را اذیت نکند.   وی در رابطه با مشکلات بوشهر، عنوان کرد: کسی نمی‌دانست چه اتفاق رخ می‌دهد. اگر از من می‌پرسید، می‌گویم اگر قرار است بازی برگزار شود، همه باید بازی کنند. نمی‌شود پنجاه پنجاه باشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا

محمدرضا منصوری با اشاره به دوران جذابی که با علیرضا فغانی به قضاوت پرداخته، از سخت‌گیری او حتی برای همکارانش می‌گوید: کار کردن با آقای فغانی هم لذتبخش است و هم سخت. او حتی ۹۹/۹۹ رو هم نمی‌خواهد و به زیر صد راضی نیست. در تورنمنت‌ها که بودیم جوری رفتار می‌کرد که بعضی اوقات حتی اروپایی‌ها علیه او گارد داشتند، اما بعد از آن واقعا به او احترام می‌گذاشتند و این اتفاق را ما کاملا احساس می‌کردیم و برای ما قابل افتخار بود.

وی با اشاره به اضافه شدن به تیم داوری علیرضا فغانی گفت: من از سال ۲۰۱۹ به تیم داوری آقای فغانی اضافه شدم. ایشان زحمت‌هایش را کشیده بود و به قولی میخ را کوبیده بود و در بهترین برهه به ایشان اضافه شدم. اولین تورنمنت من در ژاپن بود. آنجا واقعا متوجه شدم زندگی حرفه‌ای داوری با توجه به برنامه ریزی و تمرینات به چه شکل است. اولین بازی جذاب من بارسلونا و ریورپلاته در فینال بود. تیم‌هایی که ستاره‌هایش را پیش از این از تلویزیون می‌دیدم. فینال المپیک هم بعدی بود و ماحصل عملکرد موفق آقای فغانی بود. من دو تورنمنت اولی که داشتم در فینال بود که همه به واسطه این به من می‌گفتند لوک خوش شانس.

منصوری در ادامه گفت: آقای فغانی همیشه می‌گفت هر بازی می‌تواند آخرین قضاوت باشد و با این روحیه و ذهنیت باید وارد شویم و بهترین خودمان باشیم و صد را بگذاریم. اولین بازی در جام جهانی آلمان - مکزیک بود. اصلا فضای خیلی جالب بود. امیدوارم موفقیت ایشان تداوم داشته باشد و در جام جهانی بعدی هم حضوری موفق داشته باشند. ایشان کاریزمای خاصی داشت که بعد از قضاوت‌هایی که در نهایت داشت همه آن دیسیپلین را پذیرفته‌اند. یک چیزی مثل کولینا!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است