Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافت و در ابتدا گفت: با توجه به شرایط موجود تیم‌مان و شکست مقابل تراکتور، سعی کردیم بازیکنان‌مان را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کنیم و تمرینات مرتبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز مهدی حنفی که مصدومیت دارد، باقی بازیکنان را در اختیار داریم و مشکلی نیست. ان شاالله بتوانیم از تمام توان‌مان برای گرفتن این سه امتیاز استفاده کنیم.

اخبار ورزشی- وی افزود: بازی با نساجی برای ما شبیه به یک فینال است. اگر می‌خواهیم همچنان میان مدعیان باشیم و برای کسب سهمیه تلاش کنیم، باید سه امتیاز این بازی را بگیریم و همه تلاش‌مان را به کار بگیریم. بچه‌ها قول دادند و هم قسم شدند و ما هم توان‌مان را گذاشته‌ایم تا پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره اینکه دو بازی از هفته گذشته به تعویق افتاده است و نظر او در این خصوص چیست گفت: از فدراسیون یک خواهش و درخواست داریم. اینکه تکلیف این بازی‌های عقب‌افتاده روشن شود و بعد برنامه سایر بازی‌ها را بدهند. به‌هرحال تیم‌هایی که دنبال کسب سهمیه هستند و با باقی تیم‌ها رقابت می‌کنند، باید هم اندازه رقبا بازی داشته باشند. نمی‌توان بازی عقب افتاده استقلال و فولاد را نگه دارند و آخر لیگ که وضعیت تیم‌های ما مشخص شد، بازی آنها را برگزار کنند. به نظرم فدراسیون و سازمان لیگ باید یک هفته به سایر تیم‌ها استراحت بدهند، تکلیف دیدارهای این دو تیم مشخص شود و دوباره به صورت همزمان برنامه‌ریزی کنند.

سراج در خصوص اینکه با شرایط کرونایی و گرمای هوا در آبادان حفظ آمادگی بازیکنان تیمش چگونه است، گفت: نمی‌خواهم در خصوص شکست هفته قبل بهانه بیاورم، اما سخت است که ما در هوای 50 درجه آبادان تمرین کنیم و در هوای 25 درجه تبریز بازی کنیم. ما تمام توان‌مان را در گرما و تمرین از دست می‌دهیم. با این حال ما تابع فدراسیون فوتبال هستیم و باید با این تصمیمات کنار بیاییم. واقعا در آبادان زودتر از 9 شب  به دلیل دمای بالای هوا نمی توان تمرین کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نساجی استقلال فولاد نساجی سراج تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها خود را برای دیدار حساس هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می‌کنند. شاگردان نکونام باید روز جمعه به مصاف تیم خوب شمس آذر قزوین بروند و برای حفظ صدرنشینی و ادامه مسیر موفقت‌آمیز، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

بازیکنان استقلال در تمرین خود با لباس‌های متفاوت و جدیدی حضور پیدا کردند. کیت‌های تمرینی سبز رنگ و چریکی که بر تن شاگردان نکونام بود و آنها زیر نظر کادرفنی، کارهای تاکتیکی را مرور کردند تا برای بازی با حریف قزوینی آماده شوند.

آبی پوشان در بازی رفت برابر شمس آذر با تساوی دو بر دو متوقف شدند و روز جمعه در اندیشه کسب پیروزی هستند تا بتوانند به رکورد خوب خود یعنی غلبه بر تمام تیم‌های لیگ برتر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • صدر را بگیر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم