Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@05:13:32 GMT

کرونا در آمریکا رکورد زد 

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۴۱۳

کرونا در آمریکا رکورد زد 

به گزارش شبکه سی بی‌اس، دانشگاه جان هاپکینز اعلام کرد: شمار بیماران کرونایی آمریکا به بیشترین تعداد رسیده است و در ۲۴ ساعت گذشته شمار ۶۳ هزار و ۲۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند. 

پیش از این بیشترین تعداد بیماران کرونایی روزانه آمریکا در سه شنبه گذشته ۶۰ هزار نفر بوده است. 

با ادامه شیوع ویروس کرونا در آمریکا تعداد کل موارد گزارش شده در این کشور به بیش از سه میلیون و ۱۳۱ هزار نفر رسیده و در حال حاضر آمریکا دارای بیشترین تعداد بیماران مبتلا به کرونا در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شمار مرگ و میر آمریکا نیز به علت ویروس کرونا به بیش از  ۱۳۳ هزار نفر افزایش یافته است. 

مقامات آمریکایی گفته‌اند که این آمار نشان دهنده افزایش تعداد آزمایشات انجام شده در ایالات متحده با آزمایش بیش از ۴۰ میلیون نفر است.

با توجه به گزارشات منتشر شده، سه ایالت کالیفرنیا، تگزاس و فلوریدا هنوز دارای بالاترین میزان تلفات روزانه کرونا در آمریکا هستند و شواهد نشان می‌دهد که افزایش شمار مرگ و میر و مبتلایان ارتباط مستقیمی با کاهش محدودیت‌ها و بازگشایی برخی مراکز عمومی دارد. 

دونالد ترامپ روز پنج‌شنبه در یادداشت توئیتری که از خشم وی نسبت به افزایش انتقادها از عملکرد تیم او در مبارزه با کرونا حکایت دارد، نوشت: برای صدمین بار، علت اینکه موارد ابتلا به کووید-۱۹ در آمریکا نسبت به کشورهای دیگر بیشتر است، که حتی نزدیک به آنچه که ما انجام داده‌ایم، نیستند؛ این است که آزمایش‌ گرفتن ما بسیار بیشتر و بهتر است.

وی افزود: ما ۴۰ میلیون نفر را تحت آزمایش قرار داده‌ایم. اگر ما به جای آن از ۲۰ میلیون نفر آزمایش می‌گرفتیم، تعداد موارد ما نصف می شد. این چیزها را گزارش نمی‌کنند.

رئیس جمهوری آمریکا چند روز پیش هم مدعی شده بود، بیماری کرونا در ۹۹ درصد بی‌ضرر است. وی همچنین پیشنهادهایی برای مصرف ضدعفونی‌کننده‌ها، استفاده از نور در بدن برای از بین بردن ویروس و استفاده از هیدروکسی کلروکین هم ارائه کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا آمریکا کرونا ویروس قربانیان کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • رکورد تولید PVC شکسته شد
  • قصد آمریکا برای اعزام مشاورین نظامی بیشتر به اوکراین