Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:37:26 GMT

بنزین عربستان گران شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۴۲۹

بنزین عربستان گران شد

شرکت نفت «آرامکو» عربستان سعودی قیمت بنزین را در این کشور افزایش داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تلویزیون دولتی عربستان، شرکت نفت آرامکو در ماه جولای قیمت بنزین «اوکتان 91» و «اوکتان 95» را افزایش داده است.

بنا به این گزارش، شرکت آرامکو قیمت هر لیتر بنزین «اوکتان 91» را 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

98 ریال به 1.29 ریال و قیمت هر لیتر بنزین «اوکتان 95» را از  1.18 ریال به 1.44 ریال افزایش داده است.

تلویزیون سعودی گزارش داد که افزایش قیمت بنزین در چارچوب طرح و برنامه ماهانه شرکت آرامکو برای تعیین نرخ قیمت بنزین (کاهش-افزایش-ثابت) صورت گرفته است.

در ادامه گزارش تلویزیون سعودی آمده که قیمت داخلی بنزین طبق تغییرات در قیمت بنزین صادراتی عربستان به بازارهای جهانی بالا و پایین می رود.

برخی از کاربران شبکه‎های اجتماعی عربستان با انتشار مطالب انتقادی از آل سعودی، نارضایتی خود از تصمیم ریاض برای افزایش قیمت بنزین را اعلام کرده و خواستار بازنگری آن شدند.

انتهای پیام

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین عربستان سعودی بیشتر بخوانید... بنزین در عربستان گران شد بنزین در عربستان گران شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین عربستان سعودی قیمت بنزین اخبار عربستان سعودی قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است و در سازمان تعزیرات حکومتی قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی اسفنانی صبح امروز_ دوشنبه بیست و هفتم_ در نشست خبری اظهار کرد: قرار بر این بود تولید پژو پارس به علت رعایت نکردن استاندارهای لازم متوقف شود که در حال حاضر با توجه به رفع مشکلات و دستور رئیس جمهور به تولد خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: شرکت خودروسازی سایپا نیز علاوه بر رفع مشکلات قطعه خود باید بدون افزایش قیمت، خودروهای ثبت‌نامی خود را تحویل خریداران بدهد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در سال جاری افزایش قیمت خودرو به لحاظ اینکه امسال قطعات ناموجود خود را با قیمت فعلی تهیه کرده‌اند مصداق گران فروشی است و در سازمان تعزیرات قابل رسیدگی خواهد بود.

کد خبر 744784

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • قیمت پیامک ۴تومان گران شد!
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • قیمت پیامک ۴ تومان گران شد/ افزایش ۸۰۰ میلیارد تومانی درآمد دولت
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • پروژه پر سروصدای «نئوم» عربستان سعودی آب رفت!
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟