Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا آهنج کارگردان سریال «برادرجان» به تازگی قصد دارد سریالی را برای ماه رمضان سال آینده تولید کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به تازگی «محمدرضا آهنج» قصد دارد تا سریالی را در ژانر دفاع مقدس کارگردانی کند.

این سریال که بناست در ماه رمضان سال آینده از یکی از شبکه های سیما به روی آنتن رود، به تهیه کنندگی مهدی عظیمی میرآبادی تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین ساخته آهنج این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بنا به شرایط و برنامه ریزی های صورت گرفته، تولید آغاز خواهد شد.

 آهنج تا به حال سریال های «برادر جان»، «آسمان من»، «ملکوت»، «عملیات 125»، «به دنیا بگوئید بایستد» و ... را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که آخرین ساخته او با استقبال خوبی از سمت مخاطبان تلویزیونی مواجه شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال برادرجان دفاع مقدس محمدرضا آهنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند

به گزارش جام جم آنلاین، علی مشهدی کارگردان و نویسنده سریال «بدل» در گفتگو با خبرنگار فارس درباره زمان پخش این سریال گفت: «بدل» در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری است و ۱۰۰ درصد بعد از «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
لازم به ذکر است در «بدل» بازیگرانی همچون بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علی مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیرپور که محصول سیما فیلم است، در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.
علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخرخط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه دارد و همچنین نویسندگی سریال‌های کوچه اقاقیا، سه دونگ سه دونگ، ساعت خوش و سه در چهار را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی